This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SBO Races - Slapgeouwehoer topic #5

Status
Not open for further replies.
Wat is er mis mee? Concurrentie is juist goed voor elke markt/branche en dus ook voor het racen. De SBO was goed voor de scooterraces toen dat wat minder ging bij de SOBW, als de SOBW nu met een pitbike klasse komt zal dit de rijders alleen maar ten goede komen. De SBO zal nog beter zijn best gaan doen om rijders tevreden te houden en daarnaast heeft elke rijder nu een grotere wedstrijd-banen keuze. Ik kan me best voorstellen dat je wel eens met een ptibike op een stratencircuit wil beuken wat bij de SBO bijvoorbeeld niet mogelijk is

dat ligt eraan WELK straten circuit...

uiteindelijk stammen alle circuits zo'n beetje van een stratencircuit af eigenlijk...

ik ben het met je eens als je bedoelt dat een gemiddeld bestaand circuit veiliger is..

neem bijv. Staphorst met zijn strobalen en sloten

maar toch vind ik een stratencircuit wel wat hebben..

straten circuit lijkt me 100 keer niks maar goed ieder zijn eige mening

Ik ook niet, maar kan me best voorstellen dat het op een pitbike wel vet is, hoewel een baan als Zwolle/Staphorst gewoon echt super-de-mega-tof is om te rijden. Gevaarlijk...dat is het wel (hoewel je niet tussen de lantaarnpalen rijdt zoals SOBW-race-Venlo ) maar dat maakt het wel weer extra spannend!

Ben benieuwd hoe ze het er nog tussen gaan krijgen in het schema daar. Waarschijnlijk voegen ze nogal wat samen, wat er overigens niet uitziet maar dat zoeken ze maar uit

mja , gaan ook weer 2 klasses weg ..

ja klopt de super motard klasse en de Yamaha TZR klasse zullen verdwijnen
en ja de pitbike klasse komt er weer voor in de plaats... ik denk dat het kwa tijd allemaal een beetje hetzelfde blijft .... k weet alleen nie hoe ze dat gaan doen met die 2 nsf klasses maar daar zal later wel meer info over komen...
ook namens mij allemaal een fijn...goed en succesvol 2010 allemaal...
gr mark

Boys...

Wees niet zo kortzichtig..:! De 4-takten hebben de toekomst! Over 25 jaar zal je nog een enkele "classic 2-takt-cup" hebben, maar zal 98% van de rijders gewoon op een 4-takt rijden.

Dan kom ik bij de jongens in de straat aan met m'n 14k-draaiende scooterblokje

maar ze klinken gewoon nergens naar :'(

maar ze klinken gewoon nergens naar :'(

Als Gilera nou eens met een 4takt 200cc V4 motorrunner komt+ralf+ dat moet dan ongeveer zo klinken (geluid hard bij 0:50)

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=Yd_2yTVjsqo"]YouTube- Moto2 demo TT Assen 26-06-2009[/ame]

Status
Not open for further replies.