This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SBO Races - Slapgeouwehoer topic #5

Status
Not open for further replies.
De data in het MON blad zijn ook officieel en bevestigd richting ons vanuit de circuits.
We willen alleen zelf nog even wachten met de Agenda presentatie richting rijders tot die voor ons ook duidelijker is.

Weet niet of ik het verkeerd zie. Maar ben je niet iets wat aan de late kant om nu je agenda nog op orde te maken :?
Er zijn helaas banen die pas in Januari onze verzoeken willen bevestigen omdat zij op de internationale kartkalender wachten met hun eigen planning.

Last edited:
In de pro cup wel met R/T8P
Toch open 70 als ik me niet vergis?

In 2009 is de stage6cup opgesplitst in twee klassen "Stage6-basic" en "Stage6-pro". In 2010 mag er met de R/T cilinder worden gereden in de Stage6-pro cup.

Ik hoop dat beide klassen in 2010 lekker druk worden!

Patrick

Ik wil niet lullig doen, maar SBO komt klaarblijkelijk iedere keer een stap te laat.
Terwijl de "anderen" vrijwel alles al op orde hebben..
Dit is niks tegen de mensen van de sbo he.!

Last edited:
Integendeel melf.
Maar vergeleken bij de sobw (hun concurerende organisatie) duurt het bij de sbo allemaal een stapje langer, hoe komt dat..?

ik ben allang blij dat de sbo kan blijven bestaan!dat het allemaal wat later bekend word gemaakt moeten we maar voor lief nemen.

ik denk we daar aankomend jaar geen last meer van hebben.

Ik vind het jammer dat het zo gezien word door voornamelijk mensen die bij de SOBW gaan rijden.

We zijn gewoon voorzichtig na een heel zwaar jaar. We denken goed na zonder overhaast te werk gaan en dat nadenken misschien wat langer duurt, wat in vergelijking met voorgaande jaren overigens niet waar is, dan denk ik dat dat helemaal niet erg is.

En daarnaast snap ik ook helemaal niet waar nu weer een ophef over ontstaat. Een agenda die nog niet gepubliceerd is waar een aantal dan door denkt dat er nog niets geregeld is. Ik denk dat als je dat voor jezelf even overdenkt dat je ook wel weet dat dat niet waar is.

Integendeel melf.
Maar vergeleken bij de sobw (hun concurerende organisatie) duurt het bij de sbo allemaal een stapje langer, hoe komt dat..?

tja , nieuw bestuur ?

ik kan me voorstellen dat het niet makkelijk is om zo even een race organisatie te runnen..

en vergeet niet dat een organisatie als de S.o.b.w. al jaren ervaring heeft en ook gewoon vrij vasthoudend is , dus minder word beinvloed door de rijders zelf.

ze zijn ook al een beetje ouder ..

Mensen , ik heb niks tegen de sbo..
maar tegenwoordig kiezen meer mensen voor zekerheid en minder gezeik...
Dan kunnen jullie nu nog zo'n goed initiatief hebben etc etc..
Dus niks tegen de sbo hoor..:S

Ik vind het jammer dat het zo gezien word door voornamelijk mensen die bij de SOBW gaan rijden..

Je kan het ook zo zien... sommige mensen kijken het dit jaar een beetje aan, en kijken wat de beste optie is. (en zich zo aan school storten)

Een agenda die nog niet gepubliceerd is waar een aantal dan door denkt dat er nog niets geregeld is. Ik denk dat als je dat voor jezelf even overdenkt dat je ook wel weet dat dat niet waar is.

Je kan het ook vanaf de andere kant zien. Jij als onderdeel van het bestuur ziet het als iets wat "positief in ontwikkeling is". Andere mensen aan de zijlijn zien het als "een trage organisatie die begin Januari de definitieve kalender nog niet eens bekend heeft".

Bij deze wil ik heel duidelijk vermelden dat ik geen stelling neem in een mening. Ik wil alleen duidelijk maken dat je een bepaald iets op meerdere wijzen (en van andere kanten) kan bekijken.'

Iedereen trouwens een fijne kerst!!

Onzin, want de internarionale kalender is al lang bekend, en daar komt alleen Assen op voor.
Internationale kartkalender zie:

http://www.cikfia.com/web/karting/webkarting.nsf/EE5FD71126585F90C125768C00550CF5/$FILE/2010%20CIK%20Championship%20Calendar.pdf?Openelement

(krijg de link er niet goed op op de 1 of andere manier moet je hem maar even kopieren plakken en nt van openelement even ertegen aanzetten)

En de nationale kartkalender 2010 is ook al bekend zie:
http://www.knaf.nl/kalender
Hierop is precies te zien op welke circuits de karts rijden in Nederland in 2010.

En hoogstwaarschijnelijk ben je nog in ''onderhandeling'' met Berghem en Veldhoven aangezien deze nog op de kalender ontbreken.
Ik kan begrijpen dat de circuits in Veldhoven en Berghem terughoudend zijn in het organiseren van een wedstrijd door de SBO.
Wat is er het afgelopen jaar daar niet gebeurd op die circuits?
Burnouts - schade aan het asfalt in Veldhoven.
Betalen van de huur van het circuit in Berghem - wat naderhand is opgebracht door de Fa, van Wijk in Zoetermeer.
Niks nieuws, want het staat ook op het forum.

Nja sorry maar dit is gewoon mijn gedachte en mening hierover.....

Groetjes Jeroen

P.s. Mensen fijne feestdagen en alvast een gelukkig 2010 met veel race/sprint plezier!

Last edited:

He Jeroen dit is volgens mij geen gedachte of mening wat jij hier aangeeft maar dit zijn volgens mij de kogelharde feiten!
Wat jij heb uitgezocht dat klopt helemaal dus ben ik wel is benieuwd hoe de heren van de sbo hier op terug gaan antwoorden zonder weer de ene leuge na de andere te gaan plaatsen :?
allemaal een goeie kerst toegewenst.

Leugens plaats ik absoluut niet. Vind het ook niet tof dat je de SBO als leugenaar afschildert.
De banen die aan ons aangeven dat ze de datums nog niet willen bevestigen zeggen daarbij dat dit is door de internationale kartagenda. Verder heb ik er geen onderzoek naar gedaan ik neem aan dat men eerlijk is tegen mij. Nu ik dit weet gaat er nu nog een mailtje uit naar de banen die niet bevestigd hebben.

Daarnaast denk ik dat Sander het inderdaad prachtig verwoord. En ik neem ook niemand kwalijk dat ze rustig afwachten dat is juist slim in mijn ogen. Maar dat neemt niet weg dat wij nu voor een bepaalde route kiezen en in sommige dingen wat terughoudender zijn. We willen juist richting twijfelende mensen een duidelijk beeld presenteren en ik denk dat iedereen dat uiteindelijk weet te waarderen.

Het lijkt mij wijzer om de discussie verder te sluiten ieder heeft zijn mening en dat is zijn goed recht.
Het is in ieder geval zo dat wij als bestuur erg hard bezig zijn en ik er van overtuigd ben dat volgend jaar alles 100% voor elkaar zal zijn.

Ten slotte wil ik iedereen nog fijne dagen wensen en een sportief 2010. Ik hoop jullie allemaal een keer op de baan te treffen het zij bij de SBO het zij bij de SOBW. Als je maar plezier hebt!

Last edited:
Dit is een erg correct antwoord mssh, dit geeft goed weer hoe de stichting het zich heeft voor genomen om te reageren!
Verder hoop ik van harte dat na al jullie harde werk het ook beloont word!

Ik denk dat we de nieuwe SBO crew sowiezo ff niet zo op de huid moeten zitten. Ik denk dat wij allemaal weten dat Tim zich keihard voor de stichting inzet, ondanks zijn inzet kan hij nooit iedereen tegelijk tevreden houden. Laten we niet vergeten dat hij eerst 2 jaar ROTZOOI van andere mensen moet opruimen voordat alles op de baan is.

Ik weet dat ik ook altijd kritisch op de organisatie ben geweest, maar in mijn ogen was dat vorig seizoen ook geheel terecht. Dit seizoen ligt dat anders...vorig jaar kon de SBO best vergeleken worden met de SOBW, maar vergeet niet dat de SBO eigenlijk weer vanuit het niets wordt opgebouwd dit jaar met veel minder leden dan 3 jaar terug Dus laten we allemaal lief zijn en gewoon lekker afwachten. Aan o.a. Tim zijn inzet zal het niet liggen...dat heeft hij al wel bewezen.

Status
Not open for further replies.