beide staan compleet uit elkaar en opgeslagen bij me ouders op de zolder. . Moet nog maar is zien of ik zin krijg deze winter om weer wat te gaan bouwen. Als ik er een klaar maak is het alleen nog voor de mooi weer races en de leuke banen . Verder moet ik ook weer een paar dingen aankopen. Dus we zien wel weer
Alles ligt bij ons nog in een hoek.... Te wachten op een opfris beurtje. Heb overigens nog heeeel veel spullen dubbel liggen, complete S6 racer over. Dus als je nog goede gebruikte spullen zoekt....
mijne staat nog zoals die er 3-okt bij stond. beetje kapschade gereden toen. Speed blokkie hangt er nog onder. 1 kick er het start.
Beetje door de polder knallen hier als het me uit komt. Ga na de jaar wisseling wel eens beginnen met vers kappensetje, blokje revisie en wat vermogen zoeken.
S6 of Speed ik zie het wel. heb van alles liggen op moment.
De zin is er wel in ieder geval!
Het is wel zo dat ik om 6 uur ook een 2 uren kart race ga rijden in Genk dus dat wordt hem niet vrees ik :X --> 1 complete dag verlies is ook niet zo best .
Alles ligt bij ons nog in een hoek.... Te wachten op een opfris beurtje. Heb overigens nog heeeel veel spullen dubbel liggen, complete S6 racer over. Dus als je nog goede gebruikte spullen zoekt....