This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SBO Races 2007

SBO races 2007 !

  • Ik rij komend jaar Yasuni 70cc Open Cup

    Votes: 22 15.8%
  • Ik wil komend jaar graag Yasuni 70cc Open Cup gaan rijden, maar ik weet het nog niet zeker

    Votes: 20 14.4%
  • Ik rij komend jaar Stage6 Cup

    Votes: 27 19.4%
  • Ik wil komend jaar graag Stage6 Cup gaan rijden, maar ik weet het nog niet zeker

    Votes: 36 25.9%
  • Die Pitbike Cup lijkt me we wat

    Votes: 15 10.8%
  • Absoluut geen interesse

    Votes: 28 20.1%

  • Total voters
    139
ow oke dus 46 is dit jaar weer vrij maby?

26ste vlieg ik naar valencia en ontmoet ik 46 persoonlijk
foto's yet to come
 
Ik ga vandaag ff bezig met de inschrijfformulieren voor alle SBO licentiehouders bij de races ivm startnummers.

Dus strax iedereen mail
 
is er voor volgend jaar ook weer zo'n basiskit verkrijgbaar? en blijven de prijzen daarvan hetzelfde? of is het nog te vroeg om daar antwoord op te geven?
 
dat is nog ff te vroeg. Wellicht (als Stage6 ff tijd heeft) komend weekend ff gesprek over 2007 op de beurs.
 
Ik hoop niet dat er komend jaar ook met de stage 6 ontsteking + vario + remhandel etc moet worden gereden...is daar al info over?
 
Pronk said:
Ik hoop niet dat er komend jaar ook met de stage 6 ontsteking + vario + remhandel etc moet worden gereden...is daar al info over?
ja concept reglementen komen vandaag online.
alleen de specifieke reglementen van de pitbike moet ik jullie helaas nog even onthouden.
 
ScatMan said:
Yeah,
Alleen de kappen nog wel zwart?
Of kan ik nou niet lezen?

S6C 16 UITERLIJK
Stroomlijnen, stuurkuipjes, beenschilden, overige beplating en zitgedeelte moet van het originele gehomologeerde model zijn. De basis kleur van de scooter moet zwart zijn en voorzien zijn van het stage6 stickerpakket. Oranje details mogen aangebracht worden, waarbij de kleur oranje het merklogo van Stage6 moet benaderen (geen fluor).


nu is het denk ik wel duidelijk