SBO Races 2007

SBO races 2007 !

  • Ik rij komend jaar Yasuni 70cc Open Cup

    Votes: 22 15.8%
  • Ik wil komend jaar graag Yasuni 70cc Open Cup gaan rijden, maar ik weet het nog niet zeker

    Votes: 20 14.4%
  • Ik rij komend jaar Stage6 Cup

    Votes: 27 19.4%
  • Ik wil komend jaar graag Stage6 Cup gaan rijden, maar ik weet het nog niet zeker

    Votes: 36 25.9%
  • Die Pitbike Cup lijkt me we wat

    Votes: 15 10.8%
  • Absoluut geen interesse

    Votes: 28 20.1%

  • Total voters
    139
Amen :W

*edit*

Zoals ik al eerder zei ga ik volgend jaar Stage6 rijden, niet omdat ik net als Twan makkelijk kampioen wil worden, maar meer omdat ik ervaring op wil doen, en niet zodanig van mezelf overtuigd ben dat ik mee kan komen in de open70. Daarnaast is de stage6 financieel gezien aantrekkelijker. Ik denk dat ik in een jaar voorin meedraaien in de stage6 veel meer kan leren dan achter de feiten aan lopen(lees: rijden) in de open70. Dus...het is een financiele keuze, en een keuze met oog op de toekomst, niet omdat ik podium-geil ben.

Als blijkt dat het niveau in de stage6 toch te laag is, zal ik met mijn stage6 machine deel gaan nemen in de open70. Maar ik denk eerlijk gezegd dat het allemaal wel mee zal vallen, aangezien Jerno, Gerrit,Jacky...en weet ik veel welke nieuwe talenten er nog bij zullen komen (nicky six ofzo:P), zeer hard hebben gereden de laatste paar races. We zien het volgend jaar wel...ik ga een stage6 machine opbouwen...tenzij ik ineens een koffer met geld tegenkom...
 
Last edited:
$aint said:
Wil toch wel graag Stage6 gaan rijden volgend seizoen, maar wil ook graag een kever kopen en daar wat aan gaan sleutelen.
En aangezien ik ook maar student ben kan ik helaas niet alles hebben wat ik wil :P


ik hou het de komende 2 jaar ook nog bij de sprints en het student zijn :X

na deze 2 jaar, ga ik zoiezo racen +ralf+ ziet er super uit, en het zelf doen lijkt me nog veel vetter :W
 
haman said:
die kever slopen ... eeh kopen kan je ook nog als je 50 ben

ga racen man
;(

Ik vind een kever gewoon mooi+ik wil een auto/heb een auto nodig, vandaar.
+ Dat investeren in een auto wat nuttiger is als investeren in een scooter, zeker gezien m'n toekomstige werk/studie (HBO autotechniek).

Ik ga denks gewoon een jaartje maximaal lenen van de IB-groep, dan kan ik beide denk ik wel betalen:!

@Pronk:
Idd gewoon stage6 gaan, kun je lekker voorin ervaring opdoen.
Lijkt me sowieso motiverender als achterin ervaring opdoen (in de open70).

Hoop wel dat er wat meer non-zips/mina's bijkomen in beide klassen.
 
Ik hoop met je mee, maar ik denk toch dat het voor 99% zip blijft. Misschien dat GP Zijn Jog onder het stof vandaan kan trekken :p
 
Slome said:
Ik rijdt ook geen zip, nu niet, volgend jaar ook niet...

Jog for me 99% sure
Ik wou net gaan vragen waar je op ging rijden :)

Iig goed idee, Jog is een relaxed dingetje om op te rijden.
En mooi dat er dan wat andere dingen meerijden.
 
ik zeg nieuwe regel :P

sbo regelement

1.1 alleen scooters van het merk piaggio type zip sp 98 of 2000 zijn toegelaten

hahaha een fuckin stoet van 30 fonkel zwarte stage 6 zipjes ... wat nou jog :P
 
Mol said:
Ik hoop met je mee, maar ik denk toch dat het voor 99% zip blijft. Misschien dat GP Zijn Jog onder het stof vandaan kan trekken :p


Stof is er al af. En het testblok hangt zaterdag in de blokken bank. En over 3 weken is hopelijk me voorvork er.
 
Het is nog niet helemaal duidelijk wat er volgend jaar gebeurd!Want moet wel beetje geinvesteerd worden!Nieuwpak ed.En heb net een huisje dus kost me ook klauwen met geld ff kieken wat de toekomst brengt...................
 
Sander said:
Vanwaar de keuze voor deze preparator i.p.v. Twins?
Bied deze een completer pakket?

Het is een samenwerking eigenlijk. Ik ben meer op racedagen aanwezig als dat Anthony kan zijn doordat hij zijn winkel moet draaien. Ik was van mening dat Cuno iemand nodig heeft die op technisch vlak over zijn schouder meekijkt. Zodoende bouw ik ook die scooter op zodat ik precies weet hoe dat ding in mekaar steekt. Cuno helpt mij weer ook doordat hij veel beter is in dingen presenteren en websites bouwen. Dus iedereen doet waar ie goed in is..
 
Na een uitstapje met twans scooter gedaan te hebben is de stage 6 cup voor mij ook wel iets om over na te denken. Het zal een stuk beter binnen m'n budget passen t.o.v. open 70 dus wie weet :)
 
Pronk said:
Wat is je doel voor de stage6 klasse Cunoh...top5? top10? Heb je spulen trouwens binnen gehad...thanx :)

Ik ga voor een seizoen waarbij ik alle races kan uitrijden en constant punten scoren. Rijervaring opdoen is het belangrijkste, hoever ik daarmee kom zien we vanzelf..
 
Back
Top