SBO Races 2007

SBO races 2007 !

  • Ik rij komend jaar Yasuni 70cc Open Cup

    Votes: 22 15.8%
  • Ik wil komend jaar graag Yasuni 70cc Open Cup gaan rijden, maar ik weet het nog niet zeker

    Votes: 20 14.4%
  • Ik rij komend jaar Stage6 Cup

    Votes: 27 19.4%
  • Ik wil komend jaar graag Stage6 Cup gaan rijden, maar ik weet het nog niet zeker

    Votes: 36 25.9%
  • Die Pitbike Cup lijkt me we wat

    Votes: 15 10.8%
  • Absoluut geen interesse

    Votes: 28 20.1%

  • Total voters
    139
De oranje details die je op je scooter aanbrengt moeten ongeveer dezelfde kleur oranje zijn als in de stage6 stickers voorkomt.

Dat zal de bedoeling zijn denk ik.
 
he de stage 6 logo's moeten in het oranje op de scooter ...?

vind de zinsbouw raar kan het niet helemaal begrijpen????
als je oranje gebruikt moet het in de kleur zijn zoals het stage 6 oranje.
dit vind je idd ook terug in de stickerset en anderen producten van stage 6.
denk bv aan gaas wat je gebruikt of een oranje spatbordje oranje velgen.
zolang de hoofdkleur van de scooter maar zwart blijft anders kun je hem weer opnieuw spuiten:)
 
ag ja ik ga dit jaar maar is voor et eerst mn kappen laten spuiten ... komend jaar is mn scooter hopelijk net zo snel als dit jaar ... moet dit jaar een sexy scooter worden :D
 
als je oranje gebruikt moet het in de kleur zijn zoals het stage 6 oranje.
dit vind je idd ook terug in de stickerset en anderen producten van stage 6.
denk bv aan gaas wat je gebruikt of een oranje spatbordje ..oranje velgen.
zolang de hoofdkleur van de scooter maar zwart blijft anders kun je hem weer opnieuw spuiten:)

oranje velgen wel toegestaan dan dit jaar?
 
S6C 16 UITERLIJK
Stroomlijnen, stuurkuipjes, beenschilden, overige beplating en zitgedeelte moet van het originele gehomologeerde model zijn. De basis kleur van de scooter moet zwart zijn en voorzien zijn van het stage6 stickerpakket. Oranje details mogen aangebracht worden, waarbij de kleur oranje het merklogo van Stage6 moet benaderen (geen fluor).
 
ik heb de knoop doorgehakt
ik ga stage6 rijden.
kunnen de kits alweer besteld worden trouwens?
en binnen hoeveel tijd. zullen ze leverbaar zijn .. :P
 
Last edited:
als je ff het topic had doorgelezen :P was je erachter dat ze nog niet leverbaar zijn, wanneer ze leverbaar zijn komt dat volgens mij ws gelijk @ forum te staan.

iig wel tof dat steeds meer mensen stage 6 gaan rijden
 
maar ze komen wel 100% zeker of niet de kits..

sorry als het al gevraagd is ofso, maar er zijn zoveel topics dat ik allemaal niet bij kan houden hoor :P
 
hoe willen jullie het eigenlijk gaan doen als er zeg maar 50 stage6 rijders zijn..?

met ze alle gelijk de baan op off... confusedd..
 
Back
Top