SBO #13 XSH NX Speed Zip

ik heb nog wel een gare as, alleen gaat die evo toch nooit meer lopen anders had t best gekund :P

op dit moment wordt t blokje bewerkt en kan ik hem zo in elkaar knallen. miss zelfs vanavond al banken ;)
 
zo zo.. ziet er weer netjes uit Chocoprins:P

ben benieuwd wat de score gaat worden vanavond...

hou me ff op de hoogte... en ik ziet je vrijdag wel;)

doei doei :*:*:*
 
Zonde van die evo:p

Ik weet natuurlijk niet wat er voor mee gebeurd was, voor de bewerking zeg maar:p, maar nu is die echt bizar verneukt.haha
 
Zoals al eerder vermeld zal dat blokje er nogsteeds komen. Het is alles veel werk. Maar hebben in de afgelopen maand de theorie iig aardig uitgewerkt (kop/uitlaat)
 
zo blokje zit in elkaar, alleen kon ik nog niet banken aangezien ik het buisje voor de kvs ingang kwijt was :(

dit zal aanstaand weekend wel opgelost zijn.

foto's
6b1bpf4.jpg


6gnvkzl.jpg


4ttju6x.jpg


We got him, Max is gevonden en heeft mijn carters bewerkt :W
4xorspf.jpg


Na t weekend zal er wel een update volgen, helaas nog wel zonder NX aangezien het flesje eerst gevuld zal moeten worden.

oooooooooooi
 
Ben benieuwd thijs!

Als deze net zo loopt als alle andere Max klaargemaakte blokjes, dan zit het vermogen wel goed!
 
eindelijk thijs!:D ben ik niet meer de enigste die met een aanhanger naar meetings heen moet rijden :P haha en kunnen we weer zondags in oldenzaal branden! blokje ziet er goed uit. 9||6
 
Dank u heren van het goede leven.

Ben niet aanwezig in jobbega kees, ik ga mooi liters bier wegwerken hier in het oosten van t land :)
 
heey tijsjuh

dat die zip met jou erop omhoog kwam snap ik niet hoor:P

Maar je zipje wordt wel wat, ff zorge dat dat ding loopt voor stein en vlammen maarrrr

check je later
 
Back
Top