Pikeheat
XSH crew
Zo maar weer is een update van deze kant.
de machine is nog lang niet klaar en dit zal ook nog wel ff duren. Ik hoop hem op meinerzhagen toch wel draaiend te hebben. Dus hij zal zijn debuut maken in rotterdam. Of dit allemaal gaat lukken is de vraag.
Een tijdje weining gedaan aan de brommer omdat hij toch niet af zou zijn voor de eerste sbo meeting.
Ondertussen een paar dingen aangepakt zoals:
Frame gespoten
alles netjes gemonteerd
remgebeuren derop gebeukt
velgjes naar de coater gedaan
verder is met het blokje nog maar weinig gebeurd, maar hier heb ik alle vertrouwen in.
ff 2 fototjes...
hier was t frame nog niet gespoten.
hier de velgjes ff die echt netjes zij geworden:
Ook was ik aanwezig in meppel met de race zip van pizzano (mark)
Hier hadden we ff snel een 28 mm op gezet en het bestje had 21,5pk met 600 toeren te veel. Alleen was er niet op te rijden dus ook niet veel gereden.
Hier ff een fototje:
de machine is nog lang niet klaar en dit zal ook nog wel ff duren. Ik hoop hem op meinerzhagen toch wel draaiend te hebben. Dus hij zal zijn debuut maken in rotterdam. Of dit allemaal gaat lukken is de vraag.
Een tijdje weining gedaan aan de brommer omdat hij toch niet af zou zijn voor de eerste sbo meeting.
Ondertussen een paar dingen aangepakt zoals:
Frame gespoten
alles netjes gemonteerd
remgebeuren derop gebeukt
velgjes naar de coater gedaan
verder is met het blokje nog maar weinig gebeurd, maar hier heb ik alle vertrouwen in.
ff 2 fototjes...
hier was t frame nog niet gespoten.
hier de velgjes ff die echt netjes zij geworden:
Ook was ik aanwezig in meppel met de race zip van pizzano (mark)
Hier hadden we ff snel een 28 mm op gezet en het bestje had 21,5pk met 600 toeren te veel. Alleen was er niet op te rijden dus ook niet veel gereden.
Hier ff een fototje: