This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SBO #13 XSH NX Speed Zip

Zo maar weer is een update van deze kant.

de machine is nog lang niet klaar en dit zal ook nog wel ff duren. Ik hoop hem op meinerzhagen toch wel draaiend te hebben. Dus hij zal zijn debuut maken in rotterdam. Of dit allemaal gaat lukken is de vraag.

Een tijdje weining gedaan aan de brommer omdat hij toch niet af zou zijn voor de eerste sbo meeting.

Ondertussen een paar dingen aangepakt zoals:
Frame gespoten
alles netjes gemonteerd
remgebeuren derop gebeukt
velgjes naar de coater gedaan
verder is met het blokje nog maar weinig gebeurd, maar hier heb ik alle vertrouwen in.

ff 2 fototjes...

hier was t frame nog niet gespoten.


hier de velgjes ff die echt netjes zij geworden:


Ook was ik aanwezig in meppel met de race zip van pizzano (mark)
Hier hadden we ff snel een 28 mm op gezet en het bestje had 21,5pk met 600 toeren te veel. Alleen was er niet op te rijden dus ook niet veel gereden.

Hier ff een fototje:
 
Die linker zip, wat een geil vorkje :*

Velgjes zien er netjes uit thijs. Zit er nu al eens een wand in die cilinder van je?
 
supaah netjes man..


jmr dat je de zip niet aan de grond hield.. mja wat wil je anders met dat gigantische dashboard van je

maare.. mooie feauteau:*


spreek je:W

edit: leuke sonic ook
 
Last edited:
Ziet er goed uit gozer. Hopelijk kun je nog flink wat wedstrijden mee rijden. Spreek je volgende week weer.
 
Updatezor

Aangezien ik heeeeeel graag toch een keer op mijn eigen brommer wou boeken, en in Meinerzhagen de duitsers voorbij wil knallen. Heb ik maar een aantal onderdelen bij elkaar gezocht om toch een blokje op te bouwen.

De setup van dit blokje wordt:
speed 7t xsh
team 99 as
carters xsh
Pieter Smit berekende pijp (nog niks van bekend benieuwd wat hij doet)
etc.

Dit alles komt op mijn oude stage6 blok die ik nog had liggen en zal hopelijk aanstaand weekend gaan lopen.

Hier ff wat foto's van de nieuwe aanwinsten:
cilinderke nog bedankt harjo


t oude blokje:


krukas op de foto lijkt t roest maar in het echt zie ik niks


nieuwe delta + wingbell


En een reserve cilinder erbij namelijk een evo


Verder hoop ik op meeting stein met de brommer aanwezig te zijn. En hoop dat er dan ook wat gas door het blokje geknalt kan worden.

Wel zal de brommer er in beun status bij staan ivm tijdgebrek.

oooooooooooooooooi
 
b2 tuned , dus zo tunen ze !

hmz... mis stuur ik me tcr daar wel heen

hihi

eindelijk een keer knallen thijs !!
 
neuj gaat ie nou serieus rijden??:+


werd tijd:W

Hoop dak aanwezig ben @ stein dan zette we ze wer is naast elkaar
dan zullen de rollen wel omgedraait zijn


spreek je:*
 
Het andere blok zal ik mij in de loop van het seizoen mee bezig houden, hier komt nog meer bij kijken dan ik verwacht had. Maar ooit zal hij iig lopen