This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SBO #13 XSH NX Speed Zip

hey thijs zit al aardig vordering in als ik dat zo zie dus het gaat allemaal goed komen en erg netjes ook moet ik zeggen zie je zondag wel @ opening ciao!!!

Dankje voor het kicken sheriff chocoprins de 3de.

Het schiet opzich aardig op, alleen moet er nog wel een wand in de cilinder gebeund worden (gelukkig is er een spoedservice a 96 uur) dus dat scheelt alweer.

Ik zal vanavond het 1 en ander op de foto zetten dus update komt eraan

Nou omdat ik toch een paar kleine dingen heb gedaan de laatste tijd toch maar een kleine update:

Remsysteem maar is onder handen genomen, klauw een revesie beurt gegeven en een paar dingen gepolijst. Ook nog een stalen remleiding erbij:

Een nieuwe nozzel inclusief drukmeter gescoord:

het wachten op het stuurgedeelte was op dit:

Ook was Cris zo vriendelijk om zijn bandenwarmer deze kant op te sturen, het ding lijkt nog wel nieuw :W

Laatste tijd een beetje weinig tijd om te beunen ivm stage en werk (60/70 uur) maar volgens de voorspellingen van een bepaalde tjoener komt het allemaal wel goed. Ik heb er dan ook alle vertrouwen in

things to do:
blok afbouwen, cilinder sealen enz
kappen spuiten
frame toch maar spuiten
kabelboom erop bouwen
velgen laten afdraaien enz
benzine erin gooie en aantrappen

met die bandenwarmer ga je cker wel onder de 6,5 rijden

Je gaat tog alleen sprinten? geen cirvuit race's??

lijkt me een goed plan, het bier smaakte idd goed :winner:

erg gezellig dagje denks :W!

binnekort een keer uit ofzo 8P ?

:*

Lekk0r Thijs

Goed doorbeunen om het af te krijgen.
Vooral zorgen voor een koppakking die goed afsluit

Lekk0r Thijs

Goed doorbeunen om het af te krijgen.
Vooral zorgen voor een koppakking die goed afsluit

niet iedereen beunt alles in een nacht en een dag klaar ardesch er zijn mensen die nuchter beunen en de gehaktbalen van de AVIA laten staan en vervolgens gewoon kunnen branden dus zonder kvs in je blok

goed bezig thijs zag er eerst eerlijk gezecht weinig heil in dat je scoot af kwam voor 21april maar nu geloof ik er toch wel weer in zie je zaterdag @ marco...

Last edited:
lijkt me een goed plan, het bier smaakte idd goed :winner:

erg gezellig dagje denks :W!

binnekort een keer uit ofzo 8P ?

:*

Heb je helemaal goed plant:+ Wedden dat je terug komt als een Kasplantje.

@ thijs: Ik ben jaloers op je PJ Carb +pippi+

Ziet er allemaal weer netjes uit , Ties . De remschijf vind ik zou niet mooi btw , met dat matzwart in het midden .