This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

"Sander's beun Zip sp Project"

Status
Not open for further replies.
PiaPimp said:
+ralf+ alleen kun je op maar 1 tegelijk rijden,

ziet er lekker uit Sander, zijn de specs van de uitlaat al berekend ? Of wordt dat nog speciaal op je afstelling gedaan ?

Helaas kan ik er maar op 1 tegelijk rijden... Gelukkig heb ik nog een maatje, die zijn project verkocht heeft, en is gaan sobw'en.. Die wil ook nog wel eens een rondje doen, hoorde ik .

De specs van de uitlaat zijn al bekend. Alleen het wachten is nu nog totdat hij klaar is. Geen probleem, want voor Lelystad, is het allemaal picobello in orde

Zoo sander :# Het ergste werk heb je al gedaan, de voorkap x|

Enne dit ding wordt superstrak, @ best maar es sporten dan

Heb hem inderdaad ontvangen. Mega-bedankt, nu kan ik eindelijk gaan chekcken hoe warm het apparaat word, als hij loopt +pippi+

Sander said:
De Storm & de zip ga ik proberen op een goed en net vermogen te houden. Daarnaast zal de zip fungeren als "speeltje" voor Pronk op sommige meetings +ralf+

Sander is liev! :*

ff kijken of we het een beetje kunnen laten knallen voor meeting Best

Pronk said:
Sander is liev! :*

ff kijken of we het een beetje kunnen laten knallen voor meeting Best
Pronkie hij bedoelt niet De Storm en de Zip, maar hij bedoelt Knabbel en Babbel *D , met zo'n namen is Balky wel lief jah

Lief?? Lief?? Ik en lief :X Dat kan gewoon niet!!

Heel de scooter staat momenteel in elkaar, Loopt, koelt, en alles werkt, (Aim, killswitch, gas, remmerij).

Tevens zit de voorkap, onderkap, en het binnenwerk gemonteerd. De achterkap & kleine kapjes laat ik aan Pronk over, na het testen. (die mag ook wel eens wat doen, voor het feit, dat hij erop cruisen mag).

Foto's komen morgen denk ik, omdat ik momenteel nog bij Koopmans zit, en nog wat zooi op moet ruimen .

Ik ben echt benieuwd naar het vermogen.. De 24mm FS klinkt in ieder geval flink anders op zo'n setup, als een keihin 28 PWK... We zullen het vrijdag & zaterdagavond wel zien, waarmee ik op "Meeting Best" verschijn

Zo.... Heerlijk geslapen, en ga vanavond voor het eerst niet savonds naar Koopmans sinds vrijdagavond....:X
Dit omdat ik moet werken, en het feit, dat ik er momenteel niets meer aan doen kan...
Enkel de achterkappen zijn gedemonteerd, om het testen iets makkelijker te maken. De bedoeling is, dat er vrijdagavond en zaterdagavond gebankt kan worden, zodat er toch nog met een redelijk vermogen op "Best" gereden kan worden...

Het bovenaanzicht, van het "kloppende hart" van de "Babbel-zip"

En de zijkant....

En natuurlijk het geheel.... (met geleende uitlaat van Marcie +ralf+)

Dit was het weer voor vandaag..... Vrijdag of zaterdag kom ik misschien nog wel, met wat vermogens.... En na "meeting Best" ga ik me weer vol op de Storm storten, om die voor Lelystad net zo netjes als de zip te krijgen -:-

Verkoop dat ding nou joh, er staat hier nog iets wat je moet kopah :#

Nee geintje, ziet er goed uit Sander!

Hmmzz,

Gisterenavond even op de bank gestaan, om het mengsel/carburateur goed te zetten (lang leve de mengselmeter ). Daarnaast even gekeken, op welk toerental hij het beste rijd, en wat hij ongeveer afgeeft...

Ik zelf vind het vermogen iets tegenvallen, maar dat is eerlijkgezegd ook niet meer dan logisch, met een standaard cilinder + geleende uitlaat.... Na "Best" wil ik wel weer verder gaan met het blokje, om er voor Lelystad ook een leuk vermogen uit te kunnen persen...

Maar dat komt pas allemaal na Maandag, want ik heb gehoord, dat mn uitlaat dan klaar is.. +ralf+

We zullen dus zien, of het Zipje een beetje competatief kan zijn, tegen de "Kwik, Kwek & Kwak", de "Beerke-turbo-zipjes".....

hehe ;0 jou doel lekker betje sprinten en kijken wat ie doet
mwah komt vast wel goed met dit zippie dat geloof ik hendig
zie je op best wel denks

Vind altijd wel jammer dat mensen alleen hoge scores posten.....

edit: slaat niet alleen op jou hor sander :*

Status
Not open for further replies.