"Sander's beun Zip sp Project"

Status
Not open for further replies.
Sander said:
want rijk ben ik echt niet... |(

Niet na je 2 van zulke scooters hebt gebouwd nee :P , tot op de vering het beste van het beste :P

Mja gaat om de scooter hier , vind het echt een vet ding, kappen zijn echt strak. Zou wel wat leuks met de velgjes gaan doen :)

Sander said:
Verrassingen zijn leuk...

Opbouwen van een zip-blokje ook... En aangezien er relatief weinig echt hoogwaardige project-topics zijn, vond ik het wel leuk, dit met jullie te delen :)

lalalalalalalalal

Last edited:
Bas@ICE said:
Zou wel wat leuks met de velgjes gaan doen :)

Daar zit ik inderdaad nog mee in m'n kop... Hoe kan ik die velgen in zo'n korte periode, op een goedkope manier toch vet krijgen..... hhmmzz.. probleem :)

ZO....

Gisteravond even bezig geweest: Het carter heb ik iets aangepast, lagertjes bij elkaar gezocht, krukasje gemonteerd, en het cartertje weer in elkaar geschoven...

Veel verder gaan kon ik niet, aangezien ik essentiele onderdelen thuis had laten liggen :L

attachment.php

Van de week dus maar membraan + spruitstuk, cilinder, ontsteking & overbrenging erin schuiven :)

CiRox said:
ken ook... :rolleyes:
maar kan herrineren dat in zijn project verkoopt topic stond dat spruit,vl13 en 24vlak verkocht waren aan Sander... ;)

Heel scherp..... +ralf+

Gelijk even aangepast naar mijn wensen & eisen. + een probeersel -:-
attachment.php

En de cabbie :)
attachment.php

Enrico@Sprinter said:
In ieder geval iets wat er vroeger ook op dat ding heeft gezeten ;)

Ook daar maar een foto van gemaakt, anders hoor ik er niet meer bij op dit forum :'(

attachment.php

Tevens even het koelertje, en dan stop ik er weer mee.....
attachment.php

Wat is de rede van die extra schroefjes om het spruitstuk en membraan aan elkaar te maken. Een nog beter verloop ofzo?
Verders ziet die AIM, en de rest natuurlijk, er echt strak uit.

Sander said:
Verrassingen zijn leuk...

Opbouwen van een zip-blokje ook... En aangezien er relatief weinig echt hoogwaardige project-topics zijn, vond ik het wel leuk, dit met jullie te delen :)

Je bedoelt hopelijk niet dat dit een topicwaardig project is haha. :L
Hoe dan ook succes!! See U in Lely

Sander said:
En aangezien er relatief weinig echt hoogwaardige project-topics zijn, vond ik het wel leuk, dit met jullie te delen :)

't spijt me dat ik het zeg, maar dit getuigt toch wel van een erg grote arrogantie/eigendunk....

begrijp met niet verkeerd, k zal de laatste zijn die zegt dat je een prutser oid bent, maar dit komt wel heel erg vanuit-de-hoogte over...

ust power said:
't spijt me dat ik het zeg, maar dit getuigt toch wel van een erg grote arrogantie/eigendunk....

begrijp met niet verkeerd, k zal de laatste zijn die zegt dat je een prutser oid bent, maar dit komt wel heel erg vanuit-de-hoogte over...

Hij bedoeld dat er de laatste tijd veel van dit soort project topics getollereerd worden. Aangezien niemand er wat van zegt vind hij het leuk dit met ons te delen.
Hij zegt dus zelf al dat het nu nog niet echt project waardig is....

Dus niet omdat hij vind dat er weinig gekke dingen zijn en dat hij het niveau even omhoog komt schoppen met een bruut project.

Maargoed , ik heb wel een goed gevoel hierover. Het ziet er nu misschien nog wat zwakjes uit... maar weet wel dat sander er wat moois van gaat maken.
Dus komt helemaal goed denk ik zo! :D

Status
Not open for further replies.
Back