"Sander's beun Zip sp Project"

Status
Not open for further replies.
zo moeilijk lijkt het me tog niet gokken naar sanders nieuwe cilinder keuze ?

wel vet iig dat ding -:- ik heb em al irl mogen bewonderen, en ding ziet er egt netjes uit !

JA mensen ! Gokken maaaaaaaaar!

:rolleyes:

Ok, ... Sanderdude, gaat die aangepaste buddy dan ook nogges van pas komen dan 8)?

Pronk said:
Ik gok op de AIM :)

Goed gegokt +ralf+ .....

Wat betreft de setup: Als ik een 2-fast had, zou ik hem er absoluut onder gehangen hebben... het probleem is alleen, dat ik die cilinder niet 1,2,3 heb liggen....:X.

Of het een Evo wordt? Heel vroeger heb ik eens met een Team-as en een Evo gereden.. Dat reed dus zeeeer fruitig... +pippi+

eve said:
Maar die storm blijft toch bestaan? :henko:
Natuurlijk blijft die bestaan 8)

ThaZippa said:
Helaas....het geld groeit niet op m'n rug...:X

JasperdB said:
zo moeilijk lijkt het me tog niet gokken naar sanders nieuwe cilinder keuze ?
neen? Roept u dan maar :+

Mol said:
Verder best leuk om dit scootertje weer terug te zien in de buurt, ik heb er al vaak genoeg mee mogen spelen en maybe dat dat nu wel weer gaat gebeuren! -:-
We zullen maar zeggen: Dat het maar vaak kapot mag gaan -:- .. Er wordt vast en zeker op gereden, zodra het in elkaar zit. Zelfs door jou Mol... ;)

Last edited by a moderator:
Sander said:
Goed gegokt +ralf+ .....

Wat betreft de setup: Als ik een 2-fast had, zou ik hem er absoluut onder gehangen hebben... het probleem is alleen, dat ik die cilinder niet 1,2,3 heb liggen....:X.

kunnen de xsh-vrienden er niet meer aankomen ?

verder ziet het er zeer leuk uit, heb zelf vroeger gedacht om de kappenset over te kopen. was echt verliefd op dat kappensetje :X

S`am said:
kunnen de xsh-vrienden er niet meer aankomen ?

Geen flauw idee..... Een 2-fast is nooit bij me opgekomen eerlijkgezegd.. En als ik er ooit aan ga beginnen, komt dat echt onder de Storm... Want 24.x achterwiel pk's op een zip so is gewoon kamikaze..:X.

Het word dus gewoon een 70cc blokje, eigenlijk heb ik alles al liggen...op de cilinder & uitlaat na....

ik heb hier nog een verlengd subframe liggen ... als je toch eens iets gek wilt doen met 2f4r

Sander stond wel stiekem te geilen toen ik met me zipje bij koopmans kwam 8)

Zipjes zijn gewoon het tovst :W

aiteeee, wederom iets dat heel vet gaat worden. @ Lely kom ik em bekijken. Btw, Bitubo verenset is echt gruwelijk vet :W

dus eigenlijk heb je een kant en klare zip gekocht, zet er een cilinder en uitlaat op en je project is klaar ? :rolleyes:

had leuker geweest als je ermee als verrassing kwam denks.

Ahhh daar is het Rob zipje gebleven :D

Ik weet wel zeker dat Sander hiervan weer iets vlammends gaat maken 8)

Veel succes ermee :W

Haha Sander maakt er nog een scootertje bij:)
Een rijke student dat heb ik wel in de gaten; een auto onder de kont en 2 projectscooters;)

Ik denk dat er een evo onderkomt en dan maak je een goede keuze.
Ik zie hem wel een keer verschijnen ergens en kom ik ff kijken...

succes!

Aerox-Evo70 said:
dus eigenlijk heb je een kant en klare zip gekocht, zet er een cilinder en uitlaat op en je project is klaar ? :rolleyes:

had leuker geweest als je ermee als verrassing kwam denks.

Ik vind dat je je muil moet houden.. +pippi+

De scooter is leeg gekocht, met enkel een setje vertanding gemonteerd. Je hebt de klok horen luiden, maar weet duidelijk niet waar de klepel hangt :L

Ik heb een paar posts eerder vermeld, dat ik overal en nergens onderdelen vandaan gesprokkeld heb, om het 1 en ander lopend te krijgen... :X

Als ik dit ding kant en klaar kopen kon, had ik het geld echt wel in mn zak gehouden.... Dan had ik er wel andere dingen mee gedaan, want rijk ben ik echt niet... |(

Verrassingen zijn leuk...

Opbouwen van een zip-blokje ook... En aangezien er relatief weinig echt hoogwaardige project-topics zijn, vond ik het wel leuk, dit met jullie te delen :)

Status
Not open for further replies.
Back