This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

"Sander's beun Zip sp Project"

Status
Not open for further replies.

ow hahhaha...sorry begreep het verkeerd. Hij doelt dus op: het kopen van een complete scooter met leeg blok, zelf onderdelen erop schroeven en klaar.

sorry hep nix gezegd :K

Ok dan neem ik bij deze ook mijn minder lieftallige opmerking terug , ik had het ook net als ust power verkeerd begrepen .

Runner1987 said:
Je bedoelt hopelijk niet dat dit een topicwaardig project is haha. :L

Ik wil hem ook best sluiten Scheelt me tijd, moeite, etc

Momenteel ben ik met de laatste onderdelen bezig... Morgen of vrijdag zal ik dan effe de gehele setup neerzetten in de beginpost....

ust power said:
sorry hep nix gezegd :K

Een echte project-brommer heb ik al, dat is en blijft "de Storm." De zip zie ik als brand/lol-maak-project, en die zet ik toevallig hier ook neer... +pippi+

Sander said:
Een echte project-brommer heb ik al, dat is en blijft "de Storm." De zip zie ik als brand/lol-maak-project, en die zet ik toevallig hier ook neer... +pippi+

jah idd da's cker zo....maar as i sad, gewoon verkeerd begrepen Suc6 ermee iig, en kun je al iets vertellen over cilinder+auspuff keuze?

Omdat Best toch wel heeeel erg snel dichterbij komt.... Moet ook de zip verder gebouwt worden...

De radiateur, gas, remmerij, etc heb ik zaterdag-avond na de SOBW-race in Berghem nog gefixt samen met Pronk. Toen maandagavond een hele tijd bezig geweest met het leggen van de koelslangen, electra voor de kill-switch, aarde-draad, AIM-draden, etc etc.

Daarnaast heb ik Gisteren het ontstekingsgebeuren op z'n plaats gehangen, Aim geplaatst, Blokje gemonteerd, voorkappen erop, om te kijken of het geheel past, met deze radiateur etc...

De radiateur had geen mm langer moeten zijn, anders had hij niet in de voorkap gepast... Gelukkig past het allemaal net.... +ralf+

Het geheel ziet er momenteel zo uit:

Helaas zit alleen de voorkap er nog maar op...

De ophanging van de AIM

En gelukkig werkt hij ook nog

Vanavond even de laatste dingen aansluiten, en dan kijken of het werkt. Als het goed is, kan ik van Marcie zijn '04 uitlaat lenen, en dan kan het geheel eens aangetrapt worden...

Kijken of we er voor a.s. Zaterdag nog snel een leuk vermogen uit kunnen prutsen.... :X

Zie goed dat die AIM 3 temperatuur ingangen heeft??

Aardig vet, zie je in Best!

idd, wss voor Cilinder, andere plek @ kvs slangen en uitlaat temp

Ziet er goed uit sand0rtje

Mss heb ik eroverheen gelezen maat wat voor setup komt er onder?

As/ cil/ uitlaat?

De setup staat momenteel nog niet in het topic nee :X.

Toch meer even neerzetten dan:

FKT-tuned carters (naar de ISC-restricties)
Malossi Speed '04 cilinder (standaard, na Best word hij pas bewerkt)
Malossi Team '99 Krukas
Malossi Geslepen Krukas-lagers
Malossi Binnenrotor
Koopmans Specs DPR-uitlaat.
Malossi 25mm Spruitstuk
Malossi VL13 Membraan
Malossi MHR2000 vario
Malossi Torque & Fixed
Malossi Kevlar Snaartje
Standaard koppelingshuis +pippi+
Malossi Delta Clutch
Malossi Primaire vertanding (verhouding, geen id )
Malossi secundiare vertanding (verhouding, geen id )
Keihin 28 PWK D-slide of Mikuni 24 mm FS

Helaas zal het zaakje op "Best" zonder "Koopmans DPR" rijden, aangezien deze nog niet klaar is gebakken... Gelukkig kon ik Vriend Marcie zo ver krijgen, om een speed uitlaat te lenen. +ralf+

Setup is wer goed bruut

wat is nu de bedoeling van de storm dan?
of heb je nu anderhalve scooter...

rs rullezzz said:
wat is nu de bedoeling van de storm dan?
De Storm houd ik gewoon. Dat is gewoon de scooter, waar ik echt heel erg zuinig op zal zijn. (als de nieuwe kappenset erop zit). De zip gebruik ik gewoon als scooter, als ik eens een blokje wil rijden op het industrieterrein.

De Storm & de zip ga ik proberen op een goed en net vermogen te houden. Daarnaast zal de zip fungeren als "speeltje" voor Pronk op sommige meetings +ralf+

Arno said:
Oftewel een leuk blokje om mee te doen op ISC +ralf+
Als er een wing-bell op gezet wordt, het spruitstuk + carburateur wordt vervangen, kan het inderdaad op Spa rondrijden. Misschien dat er iemand intresse heeft als reserveblok voor de 2005-editie

JasperdB said:
heeeeeeeeeee dat beugeltje voor die aim .... komt me bekend voor
Jah? 100% zelfgemaakt & bedacht... Heb jij je aim ook zo zitten dan? :X Anders ben ik stoer, en heb ik net zo'n beugeltje als "jasperdB" -:-

Last edited by a moderator:
Sander said:
Jah? 100% zelfgemaakt & bedacht... Heb jij je aim ook zo zitten dan? :X Anders ben ik stoer, en heb ik net zo'n beugeltje als "jasperdB" -:-

ja exact het zelfde
maja, nou ben jij ook een btje stoer, gefeliciteerd

dus je hebt zometeen 2 speed 2004 scooters?:+
lekker 48 pk ofzo mee naar meeting :X

+ralf+ alleen kun je op maar 1 tegelijk rijden,

ziet er lekker uit Sander, zijn de specs van de uitlaat al berekend ? Of wordt dat nog speciaal op je afstelling gedaan ?

zag m nog staan in de werkplaats bij koopmans toen zat er een nrg blok onder?
fred zei dat het was om te testen voor een duitser ofzo..?
zag er wel nice uit verder!

oii

Status
Not open for further replies.