Jullie kennen me vast en wel nog met mijn Project waarmee ik normaal gezien gestopt mee was paar maanden terug.
Toen ik mijn straatscooter verkocht had waar ik bloed, zweet & tranen in gestoken had, kreeg ik terug zin in het sleutelen. Natuurlijk wat doe je dan? Je gaat je project scoot onder het stof uithalen, ALLE onderdelen die je nog hebt bij elkaar rapen en je begin opnieuw
Foto trouwens van m'n ex-straatscoot:
Snel een overzicht door de jaren heen:
2004
2005
2006
(projecttijd AC Honda blok)
Ben uiteindelijk hiermee in Scootin' geraakt:
(projecttijd LC Piaggio blok)
Eindresultaat na VEEEEEEEEEEEEELLL werk
& hiermee nog eens in de scootin' geraakt in Januari 2007:
2007
Nog detail werk in orde gebracht aan de scoot voor de rest niets.
Toen weekend Meppel gegaan, lekker gesprint ookal problemen gehad met gas, membraan, stuurpen die loskwam,...
Daarna mijn rijbewijs van auto geslaagd & een nette auto aangeschaft waarmee de intresse in de scooter ook minder was.
ff pic van de auto dan begrijpen jullie misschien waarom ik mijn intresses even verlegd had
Maargoed daar gaat het niet om! ^^
Hier kunnen jullie alles wat voorafging nog eens gedetailleerd nalezen:
http://forum.scooterforum.net/forum/f66/s%B3x-show-shine-speed-x8r-135950/
Reborn!
Dus tot eergisteren geleden was er niets meer van de x8r in elkaar, en koeling, ontsteking, inlaat, snelgas,... waren verkocht.
Dus ben ik vandaag een Aerox radiateur gaan halen ipv mijn vorige Piaggio radiateur die niet genoeg koeling gaf, een stage 6 PWK 28mm, Malossi VL13, HPI ontsteking & Stage 6 snelgas.
27-09-2007
Na een aantal dagen flink doorwerken, afstellen, poetsen,... Is de scooter dan uiteindelijk toch rijdende & daarna in elkaar gezet geworden. Wat is er tot nu toe anders aan de scoot dan ervoor:
- HPI '06 ontsteking (Oranje grondplaat);
- Aerox radiateur;
- Voorkan frame héél pak afgeslepen om Aerox radje passend te krijgen;
- Stage 6 snelgas + knopje aangesloten om uit te zetten dus kill hoeft niet altijd uitgetrokken te worden;
- Malossi VL13 Home-tuned + Spruitstuk MHR tuned;
- Carb. inlaat volledig geschuurd (korrel 1800 ) + hand-gepolijst;
- Malossi Half-poullie ipv Stage 6 (slipde door) + afgedraaid (koelribben eraf);
- Stage 6 clamp tegoei vastgezet (was losgekomen op Meppel enja, pasde sowieso niet dus nu alles aangepast);
- ...
Achjah, genoeg gezever! Foto's! Wel van zonet toen die af was; morgen duidelijkere foto's + die van de opbouw!
Geef julie mening,
groeten!
Last edited: