This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

s³: Show, Shine & Speed x8r

@ sr max: Dat is belgisch. Zelfs ik snap wat daar staat. Maar aan je posts te zien heb je wel vaker commentaar, beter hou je dat gewoon voor je.

Ontopic:
Tof dat de scooter in de scootin' staat, helaas is die hier nog niet door de bus gevallen.

Hey kerel,

Echt een Super strakke honda! Super netjes werk allemaal Erg mooie foto's ook! Mag ik vragen met welk toestel ze zijn gemaakt?

groeten

vind de scooter zéér netjes, alleen vind ik het echt ZONDE dat die ubermooie uitlaat verchroomd is! met lasnaden ed. vond ik het geheel netter.

plannen klinken lekker...

grtz Ken

29-12-2006

Gisteren bracht ik mijn voorvork benen binnen om laten in te korten. Vandaag ben ik ze gaan ophalen, ineens ook de poten laten vastzetten zodat ze niet meer veren.

Ik heb ook een Aerox (Brembo) remklauw gemonteerd met ineens een nieuwe stalen kabel.

Weer gewicht eraf gesloopt:

Overzicht:

Als ik mijn wiel draai is er nog maximum 1mm over :w:

Verlagen doet m zeker goed kerel! Ben echt benieuwd naar de kappen updates

Weet trouwens niet of ik wel n Aerox voorwiel erin zou poten.. Vind dit voorwiel echt ongelofelijk vet staan en t stoort mij persoonlijk absoluut niet dat er 2 verschillende wielen zijn Zou ze wel dezelfde kleur geven

05-01-2007

Ik heb (om het nieuwe jaar te beginnen) niet stilgezeten.
Ik heb alles bijgepolijst, paddock tegoei vastgezet, KVS-darmen dikker gestoken (koelingsprobleem opgelost),...

Ik heb ook een andere cilinder gemonteerd, momenteel niet van mij, maar als er goeie prestaties uit komen koop ik hem.
Betreffende: Polini EVO vlinderpoort-model Stage 3 (max. tuned maw) JS-tuned.

Zonder kappen:

Wieldop gekocht bij EPC:

Cilinder:

Squish (perfect gewoon):

nice ding echt netjes alles

Aleen volgens mij als ze een cilinder tunen komt toch alleen JS erin te staan ofniet??
Sorry als ik t fout heb

Ziet gy die js nie staan?
Kdenk da iemand is pearle optical moet gaan bezoeke.
Maja
Hy'sss netjess zo.
Wrm weer een evo?
Grtz

Maja
Hy'sss netjess zo.
Wrm weer een evo?
Grtz

Kijken wat de prestaties zijn van deze, en als deze goed zijn hou ik het bij deze (die vorige was Fluipoort evo, nu vlinderpoort).

En als het niet zo geweldig goed gaat, komt er wss een Hebo (revo/pata).

Groetjes

Maja
Hy'sss netjess zo.
Wrm weer een evo?
Grtz

Bol af gij, dat is niet wat hij bedoelt snul ... Hij bedoelt het gedeelte 'S-3'.. normaal staat er dan alleen 'JS' op de cilinder gefreesd, nu staat er '-Tuned' achter en 'S3' erboven..
gaat gij maar naar dn pearle optical