31-10-2006
De hele dag ben ik al in de weer voor het een en het anders te fixen.
Ik heb mijn Kiesler wielnaaf laten afdraaien (remklauw kwam ertegen, en zorgde dus voor weerstand). Daarna liet ik me een nieuw blokje maken waar de veer op het blok mee vasthangt, het eerste was nml. te klein en zat maar met een 10'tje vast :clown:
Ik ben gisteren samen met flip naar NL gereden (EPC) om een kapje te halen voor op de carterdeksel.
Er zijn ook weer prulletjes gepolijst zoals: Staafje (was met de hand, nu machinaal) & C30 ophaning (was niet goed).
Zoals de meesten wel zullen zien --> Uitlaat zit er niet onder, dit heeft natuurlijk zo z'n redenen hoor! :lach:. Update hieromtrent zo snel mogelijk!
De hele dag ben ik al in de weer voor het een en het anders te fixen.
Ik heb mijn Kiesler wielnaaf laten afdraaien (remklauw kwam ertegen, en zorgde dus voor weerstand). Daarna liet ik me een nieuw blokje maken waar de veer op het blok mee vasthangt, het eerste was nml. te klein en zat maar met een 10'tje vast :clown:
Ik ben gisteren samen met flip naar NL gereden (EPC) om een kapje te halen voor op de carterdeksel.
Er zijn ook weer prulletjes gepolijst zoals: Staafje (was met de hand, nu machinaal) & C30 ophaning (was niet goed).
Zoals de meesten wel zullen zien --> Uitlaat zit er niet onder, dit heeft natuurlijk zo z'n redenen hoor! :lach:. Update hieromtrent zo snel mogelijk!