This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

s³: Show, Shine & Speed x8r

Jezus . Eerst zit iedereen te zeiveren dat die voorvelg vervangen moet worden voor een roxvelg . Nu is het veranderd en is et weer niet goed :? .

Ik vind et netjes , al vind ik wel dat de achtervelg dan wel ook wit moet .

Goed bezig jonge .
 
Die is er op gekomen, dus kan er ook weer af.
Nee, even zonder grap. Dat wist ik dus niet. Zijn de lagers voor de voorvelg wel verkrijgbaar dan? (15mm voor as meende ik?) Aangezien 35x15mm lagers niet bestaan.

Daarom zei ik het maar even :*
 
ziet er erg mooi uit, rox velg staat hem goed

voorkap is heel netjes, vind de plaats van de roosters erg mooi zo net boven de "koplamp" en je kan altijd nog afwisselen met de org voorkap die ook nog op je werkblad ligt

grt jordi
 
Bedankt allemaal voor de commentaar (zowel positief als negatief).

Over velgen: ze zijn ondertussen binnen om te coaten, allebij wit.

Origineel heeft honda 12mm as steken, en aerox heeft 10mm. Dus wat wou ik doen; oftewel lagers zoeken die het passend zouden maken, oftewel opvullen met busjes in voorvorkpoten. Het is dus de 2de optie geworden.

Hopelijk is alles af voor de eerstkomende meeting.


Groeten
 
Ben ondertussen naar EPC gegaan, en ze hadden gedraaide busjes liggen voor in de voorvork te steken, zodat ik bij de aerox maten kan blijven.
Ook 2x M-stuurtjes gekocht (1 voor straatrox ), het andere voor x8r want dat wat ik had was mat, nu is het chroom.

Lagers gekocht voor in de voorvelg.
 
Ben nu ook vollop bezig met gewichtsbesparingen, frame gaat volledig onderhanden genomen worden; alleen al 1.5 kilo kan ik besparen op dit (is niet af!):

Zo was het:



Zo is het nu (morgen andere update):
 
Nee, dan steunen de achterkappen op niets meer, en de koffer kan nergens meer vastgezet worden. Het zou wel gaan, maar dat vind ik persoonlijk een 'gefok'...