Rollerbank

Status
Not open for further replies.

Gizmomarco

Well-Known Member
hoi,

ik had een vraagje waar kan je eigelijk "test"rollerbank doen.. niet zodat je bij de politie aangehouden word maar dat je kan kijken hoeveel KW je nu heb zonder dat je boete krijgt?
want ik ben namelijk benieuwd watk nu heb..
denk datk over de 2 KW ga vandaar
 
Advertisement - register to remove this

idd, af en toe heeft de politie wel eens van die opendagen en misschien dat je dan ooit eens op een "rollenbank" mag/kan.....
 
BetaDriver said:
rollenbanken kloppen nooit, beter ga je naar een scooterzaak met een testbank, veel interresanter.

ik geloof niet dat je z'n vraag begrijpt..

maar vaak kan je idd bij zo'n politie infodag terecht, maar in sommige gemeenten kan je je vrijwillig op het bureau er voor aanmelden. Gewoon even aan de balie vragen :)
 
je kan ten allen tijde naar het politie bureau gaan en vragen of je op de rollerbank mag.
je zegt dan gewoon dat je de scooter pas gekocht hebt oid. en dan laten ze je erop.
tenzij niemand m kan benienen wat ook wel eens is voorgekomen :|
dus gewoon ff een belletje naar het plaatselijk bureau bij jou in de buurt en vragen of je langs kan komen met je scooter voor een KW meting..
De politie mag geen bekeuring oid. uitschrijven en ook niet staand houden omdat het op vrijwillige basis is..

Suc6
 
@ Inne: Ik begrijp zn vraag wel, enkel wijs ik heb op een beter meetmethode die bovendien makkelijker te realiseren is.
 
JeremY said:
idd, af en toe heeft de politie wel eens van die opendagen en misschien dat je dan ooit eens op een "rollenbank" mag/kan.....

En dan zijn ze ook nog zo sniekie om het eerste de beste hoekie uit te kiezen in de buurt van die rollerbank en daar 30 motorjoden neerzetten zodat degene die te hard gaan opgepakt worden ..

Tenminste dat is namelijk al 10 keer gebeurd op mijn vorige school :|
 
Rutger said:
En dan zijn ze ook nog zo sniekie om het eerste de beste hoekie uit te kiezen in de buurt van die rollerbank en daar 30 motorjoden neerzetten zodat degene die te hard gaan opgepakt worden ..

Tenminste dat is namelijk al 10 keer gebeurd op mijn vorige school :|

Het is ook niet de bedoeling als je erop ben geweest weer weg te gaan rijde


@ TS , je kan ten alle tijden gewoon naar het bureau om hem te laten testen als je niet zeker weet of hij aan de eisen voldoet
 
idd als jij vrijwilig gaat, en je RIJD weg, dan mogen ze je wel staande houden voor een "std" controle. Maar als je lopend weg gaat niet.
En dat doen ze wel vaker. net zoals bij legale meetings, staat er een rollerbank bij de meeting om te kijken hoeveel KW hij scoort. Maar als je buiten de meeting-plaats gaat rijden dan word je vaak wel aangehouden.
 
je moet gewoon opbellen naar de wouten, had ik ook gedaan, en ging zonder problemen :) (aardige wout :|:|:|) en dan maken ze een afspraak :)
 
Gizmomarco said:
hoi,

ik had een vraagje waar kan je eigelijk "test"rollerbank doen.. niet zodat je bij de politie aangehouden word maar dat je kan kijken hoeveel KW je nu heb zonder dat je boete krijgt?
want ik ben namelijk benieuwd watk nu heb..
denk datk over de 2 KW ga vandaar


vraag of je ff mag testen, zoniet:

rijd ff 5 keer hard heen en weer over de stoep voor het politie bureau, willen ze je er graag oplaten;)
 
toch moet je wel oppassen....ze weten je altijd makkelijker te vinden omdat je toch iets van een id moet laten zien.
rij jij een x leuk op de weg, popo ziet jou rijdt 8er je aan, denk jij leuk weg te komen, komen ze een uur later bij je aan de deur, je reed net weg voor mij en nu geef ik jou sowieso die boete al voor het wegrijden.
dus wel btje oppassen.
 
jah en wanneer je eenmaal op de rollerbank ben geweest en je haalt 2 kw sta je gelijk bekend daar en dan binnen half uurtje zetten ze wel ergens roller neer:)
 
daarom ga ik ook liever niet bij de politie .. maar daarom vroeg ik al ergens waar je wel gewoon kan testen zonder enige gevolgen.. op zown dom ding dat een rollervbank heet :\ want op een testbank kan je niet de KW meten ofwel ?
dan meet je de toeren en pk's toch ?
 
en wat heb je daar aan ?
je gegenvens gaan dan toch in het systeem.
dan weten ze het toch.. geven ze kenmerken doore je dna zien.. bam hang je :)
als je snelle scoot heb
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top