Rollerbank notifier

Status
Not open for further replies.
omg :| ik download net dezelfde link en krijg ook zo'n zwart scherm. et licht denk ik aan de host. sorry mensen

ik zal em ergens anders uploaden want dit slaat nergens op
 
Remco 4 Life said:
Component MSWINSCK>OCK or one of its dependencies not correctly registered : a file is missing or invalid

ja weet ik. die moet je ff downloaden, een paar posts terug. sorry dat je dit nu moet doen. ik fix het wel in de volgende versie
 
Krijg je alleen een melding op het moment dat iemand een controle meld of krijg je de melding altijd als je check doet of programma opstart?
 
jeb bij mij ook best leuk gemaakt:D kun je ook ergens lama zeggen een zeer actueel lijstje zien dus niet dat er elke keer 1 komt maar dat je ff kan kijken van is er misschien een bij mij in de buurt?
 
Stealth-EVO50 said:
Krijg je alleen een melding op het moment dat iemand een controle meld of krijg je de melding altijd als je check doet of programma opstart?

hij controleert of er een Nieuwe melding is als je op "check" drukt, en om de 5 minuten of zo. hj controleert de nieuwe melding met de oude. dus je krijgt niks 2 keer
 
Remco 4 Life said:
Component MSWINSCK>OCK or one of its dependencies not correctly registered : a file is missing or invalid

pleur mswinsck.ocx in C:\windows\system32, ga dan naar start->uitvoeren en typ daar: regsvr32.exe mswinsck.ocx, dan zou het moeten werken
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top