Vissa PB Guru 26 September 2004 #41 Nope hier doet ie echt niks Kan het ff stap voor stap uitgelegd worden want dit is een grote rotzooi voor mensen die et nu wille proberen
Nope hier doet ie echt niks Kan het ff stap voor stap uitgelegd worden want dit is een grote rotzooi voor mensen die et nu wille proberen
PvdH Well-Known Member 26 September 2004 #42 Bij mij doetie het ook niet... kheb die 2 files in die map gedumpt... dat met uitvoeren gedaan maar dan krijg ik een foutmelding: Het bestand mswinsck.ocx is geen uitvoerbaar bestand en er is geen reparatiehelper voor dit type bestand geinstalleerd
Bij mij doetie het ook niet... kheb die 2 files in die map gedumpt... dat met uitvoeren gedaan maar dan krijg ik een foutmelding: Het bestand mswinsck.ocx is geen uitvoerbaar bestand en er is geen reparatiehelper voor dit type bestand geinstalleerd
Crazybond700 Koos oorlelloos 26 September 2004 #43 wat moet je trouwens bij regio intypen gewoon flevoland ofzo of zeewolden(de plaats dus)
Vissa PB Guru 26 September 2004 #46 Sorry hoor maar hij doet hier dus helemaal niks , dit word ook te onoverzichtelijk Kurei post alle bestanden + uitleg ff in 1 post zodat mensen het kunne begrijpe
Sorry hoor maar hij doet hier dus helemaal niks , dit word ook te onoverzichtelijk Kurei post alle bestanden + uitleg ff in 1 post zodat mensen het kunne begrijpe
PvdH Well-Known Member 26 September 2004 #47 bmij ook nog steeds nix... nadat ik alles heb gedaan wat hier is gepost... /krijg dus steeds foutmelding
bmij ook nog steeds nix... nadat ik alles heb gedaan wat hier is gepost... /krijg dus steeds foutmelding
CrossRally Banned 26 September 2004 #48 bij mij werkt het volgens mij ook wel. Maar zie nog geen ballonnetje ofzo. Kan je het niet testen of het werkt?
bij mij werkt het volgens mij ook wel. Maar zie nog geen ballonnetje ofzo. Kan je het niet testen of het werkt?
CrossRally Banned 26 September 2004 #50 als ik op check klikt gebeurd er niks Ik krijg wel dat window schermpje
Vissa PB Guru 26 September 2004 #51 Ja dit gaat zo echt niet werke Of topicstarter post ff goed hoe en wat , of topic maar dicht doen?