Rollerbank notifier

Status
Not open for further replies.

Kurei

Well-Known Member
hey mensen, ik verveelde me, dus dacht ik laat ik maar een programma gaan maken die je vertelt wanneer er een rb controle is. dus voor diegene die het nuttig vinden.

rb6.jpg


sms functie werkt nog niet :\
komt wel over een tijdje als ik een goeie site heb gevonden

link naar exe ->

Click

sommige pc's hebben probleme met winsock, hiermee verbind het programma zeg maar met de site om informatie te halen. als je deze error krijgt download dan Dit

en doe het in c:\windows\system32\
doe dan REGSVR32.EXE \MSWINSCK.ocx /s

in de volgende versie zal ik dat wel auto laten gaan, maar heb ik nu even geen tijd voor :(

//edit - close omdat te veel mensen er problemen mee hebben. ik fix het binnekort wel hoop ik
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

je moet "PC" aanvinken, en dan wacht het programma tot er een nieuwe melding is ;\

als er een error is moet je het maar zegge
 
ik zat idd ook zoiets te denken... ben nu ad-aware aant draaien maar die heeft (nog) nix en zow maars virusscanner dr overheen... :p
 
ik denk dat ik weet wat er mis is.
sommige pc's hebben geen winsock. hiermee maakt het programma verbinding met de site

click

doe dat in dezelfde dir als het programma, dan moet het werken
 
PvdH said:
ik zat idd ook zoiets te denken... ben nu ad-aware aant draaien maar die heeft (nog) nix en zow maars virusscanner dr overheen... :p

gast... tis geen virus als je wil paste ik hier wel de source code :)
 
ik geloof je! :p alleen met dat extra bestandje gebeurd er nog nix bmij... zelfde zwarte ms-dos scherm en foetsie
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top