rollerbank + aanrijding

Heb helaas tot twee keer toe m,n aerox in puin gereden...

Kon er beide keren niets aan doen, 1e keer met dik 80 tegen een fietser aan --> fiets zat om m,n scooter, stuiter en schuif (met m,n voet onder scooter --> weg enkel... alleen kapschade (2000 piek ofzo)
2e keer, met dik 100 tegen een betonblok gereden :'( wat een ellende was dat, het was donker en ik haalde een andere scoot in en op het moment dat ik ernaast reed zag ik ineens een grote betonnen stoeprand op het fietspad liggen (hoort daar dus niet thuis) KLAP ertegenaan, samen met de aerox door de lucht om vervolgens tientallen meters verder op de grond te pleuren....

Alles was kapot zeg maar, scoot was eigenlijk loss... voorvork krom als een hoepel, voorwiel doormidden gebroken, stuur gebroken, eigenlijk alles...

Traumatische ervanring tot en met, zelf had ik wonder boven wonder niet veel, alleen een opengeschaafde rug en pijnlijke enkel (hail to the helmet).

De aerox is weer helemaal gemaakt (had voor het geld zowat een nieuwe aerox kunnen kopen maar wilde m,n eingen brompje houden :) ) en ben momenteel bezig aan een GROTE opknapbeurt @ aerox.
Geloof haast niet dat "hardop gezegd" moet worden dat "ik reed met 80 tegen iets op" en ik kon er niks aan doen, in één zin, als het over brommers gaat pietsie raar is.
 
Back
Top