Remschijf gaat No Way Los Helppp

beta ark bruut!

Poging na de 20+pktjus
hallowww

zoals een paar al weten heb ik vanmiddag een remschijf bestel

maar nu is mijn volgende probleem: dat ik mijn oude remschijf er op een mogelijkheid afkrijg is er misschien een speciale manier voor ofzo het zijn gewoon imbus bouten ma ik heb al 2 imbussen kapot gedraait
en als ik te lang doorzet draait anders de schroef wel kapot dusss

weet iemand misschien hoe ik mijn orginele voor!remschijf open kan halen?

alle ideeen zijn welkom,,,
 
Advertisement - register to remove this

eyy

ja had geprobeert alles met een imbus en met een hamer een paar x op het schijfrem geslagen maar niks werkte maar toen heb ik jullie advies gevolgt,,

ik ben maar naar de dealer gestapt en ''ze gingen er een paar x met de hamer op slaan
en niet met zo'n standaard imbus kopje maar zon sterrigekopje zeg maar op een ratel
zo een beetje prutsen en het is gelukt'':) en het koste me niks,,

alleen moet ik nu 3 van die schijfrem boutjes hebben die waren op bij mijn dealer maar
en ik wilde ze halen bij de praxis ofzow
maar dat raadden mijn dealer mij niet aan,,

< weet misschien iemand een online site waar ik 3van die verzonkenboutjes bestellen kan? of misschien krijg ik ze wel bij mijn schijfrem geleverd,,,

p.s bedank voor alle tipzzz
 
beta ark bruut! said:
:p sorry ma luchtol ,,? bedoel je met luchtdruk?
dat bedoelt hij ja.

Maar die boutjes zou ik gewoon halen bij een dealer en niet bij een bouwmarkt ofzo. Want die zijn vaak net wat minder van kwaliteit.
wat je wel kan proberen is, naar een ijzerhandelaar te gaan, of autwinkel, motorwinkel.

En op internet zal ik zo ff kijken voor je.

edit
weet niet welke je hebt besteld en waar. Maar volgens mij krijg je ze er bij scootparts er gratis bij, bij de malossi schijven.
kijk maar op foto:
62-12603.jpg


eventueel zou je bij easyparts bij originele parts even 3 boutjes kunnen bestellen.
 
Last edited:
wd40 erop dan laten inwerken proberen lukt het niet dan eventueel proberen te verwarmen bij mij zat er namelijk locktight op de boutjes als dat warm wordt wil het nog weleens kracht verliezen
 
Back
Top