Minimale Dikte Remschijf Speedfight 2

Jell34

New Member
Wat is de minimale dikte bij de remschijven (voor én achter) van de Speedfight 2. En is deze minimale dikte vóór hetzelfde als áchter?
En hoe dik zijn ze als je ze nieuw koopt?

Op een (andere, maar wel voor Speedfight 2) remschijf stond 2,5
 
Advertisement - register to remove this

volgens mij staat dit gewoon op je remschijf. Je moet niet alleen naar dikte kijken overigens.. Als er diepe krassen erin zitten moet je het ook officieel vervangen.. Anders sloop je er alleen je remblokjes ermee.
 
Staat idd op de schijf aangegeven.
Maar in sommige gevallen is het soms niet meer leesbaar.

En wat eurokit al aan geeft.
Diepe groeven, erg dun, meer roest als schijf, of krom.
Niet moeilijk doen gewoon nieuwe op knallen + remblokken.

Gaat wel oo jou veikigheid en dat van een ander.
 
Bedankt voor jullie reacties. Ja zoals ik had gezegd stond op de remschijf achter 2,5 minimaal maar ik heb 6 voorremschijven liggen maar hier stond allemaal niks op, maar dat zal wel ook 2,5 mm zijn
Post automatically merged:

Ben trouwens een Speedfight 2 LC Voor en Achter Schijfrem helemaal fabrieksnieuw aan het maken. (ik handel al een lange tijd in onderdelen van deze scooters, heb 4 Speedfights en 4 Vivacitys uit elkaar gehaald en in onderdelen aan het verkopen).

Nu wordt deze voor mijzelf, verwacht hem over een jaartje af te hebben. Ik ga er echt letterlijk alles aan doen, van spatbordhoudertjes spuiten tot olietank volledig schoonmaken en spoelen en het frame helemaal roestvrij maken, dus echt letterlijk alles. (behalve blok reviseren, de buitenkant is al volledig schoon (echt weer glimmend) maar er was al 1 uitlaatsteun afgebroken dus reviseren ga ik met dit blokje niet doen)

Als mensen het leuk vinden om wat updates te horen moet je het maar ff laten weten.
 
Back
Top