Remschijf

Ptsd

Member
Beste mensen mijn remschijf sleept op een bepaald punt en hij sleept in de binnen kant de rest loopt vrij behalve 1stukje die sleept de remschijf is nog geen 2maanden oud en de blokjes ook nog geen 2maanden iemand enig idee wat het kan zijn ik dacht waar je t remschijf op monteert precies een stukje lager zitten dan de rest anders zou ik geen flauw idee hebben
 
Advertisement - register to remove this

Je remschijf heeft een vaste bevestiging.
Als hij op een bepaald punt aanloopt, dan is hij krom of ovaal.
Foto's of een filmpje zouden het misschien wel iets meer verduidelijken.
 
Je remschijf heeft een vaste bevestiging.
Als hij op een bepaald punt aanloopt, dan is hij krom of ovaal.
Foto's of een filmpje zouden het misschien wel iets meer verduidelijken.
er is dus niks te zien dat is het rare als ik mijn schijf bv beetje draai en dan bevestig loopt hij weer aan op een ander punt
 
Is je velg rand waar die schijf opzit ook helemaal glad . Je kan het meten met een schroevendraaier b.v , die hou je met de steel b.v op je voorvork . en met de punt die je in de schroef doet , net op je schijf . Nu ga je draaien terwijl je de schroevendraaier vast houd , of vastzet met een klem .
Loopt hij op alle punten aan op je remschijf , is deze recht , zo niet zit hij er scheef op , of is krom.
 
Ff je remklauw bouten waar die mee op de vork zit ff 1 slag los draaien. Dan druk je je rem in en houd die ingedrukt tijdens het vastdraaien van je remklauw. Loslaten en nog eens kijken of ie aanloopt. Meestal staat je klauw gewoon niet goed gecentreerd en loopt ie nu vrij. Als ie nu nog aanloopt dan is je schijf waarschijnlijk of niet goed gemonteerd en daardoor nu krom
 
Ff je remklauw bouten waar die mee op de vork zit ff 1 slag los draaien. Dan druk je je rem in en houd die ingedrukt tijdens het vastdraaien van je remklauw. Loslaten en nog eens kijken of ie aanloopt. Meestal staat je klauw gewoon niet goed gecentreerd en loopt ie nu vrij. Als ie nu nog aanloopt dan is je schijf waarschijnlijk of niet goed gemonteerd en daardoor nu krom
Oké zal ik proberen maar hij loopt een stukje vast aan de binnen kant en boven kant wat ik vrij apart vind als ik deze tip uitvoer zou dit het ook kunnen verhelpen
 
Back
Top