Red bull Aerox

Status
Not open for further replies.
Originally posted by Aerox-racing
en weet je wat... er komt een malossi primaire vertanding in (13/44) geweldig nieuws voor de malossi freaks haha

.. en toch ga je maar ff door...
 
Originally posted by Razma
.. en toch ga je maar ff door...

nou nee
ik had eerst nog aan malossi remschijf en remblokken gedacht

maar dat gaat TJT worden

ik heb trouwens wel een malossi RHQ 12pen as voor mn race scoot

mocht ie kapot gaan maakt het niet uit... na elke race moet het blok toch open!
 
Originally posted by Rikkademous
wie heeft er nou eigenlijk tegen je gezegd dat hebo slecht is dan :| magoed wel leuk roxje maar ik vind een aerox zelden nog maaar echt uniek, en dat is deze niet.


ik hoor zoveel gezaag over die manston
ik vin t maar onzin
Manston is nu eenmaal een racecilinder en niet voor over de straat...
De de cilinderwand klote was... ja hij was niet super maar hebo heeft dat met de manston 2 al veel beter in de hand
en zoals ik zei hebo is nog niet zo lang actief

en je Aerox niet uniek vin okay
Tis de enige scoot die ik echt mooi vin qua model
de oude Zip SP vin ook gaaf
 
Originally posted by aerox-evo70
mjah, wat nou hebo en malossi ? polini evo rules !

rood met blauw en 1 red-bull stickertje is een red-bull aerox ? hij is niet lelijk ofzo, maar om nou red-bull te zeggen....


t zijn 2 stickers hehe

ja okay maar zoals je gelezen zal hebben ben ik er wat moois van aan t maken

en ja Polini is ook leuk speelgoed
zo wil ik graag voor de andere Aerox

128 polini speeddrive
evo vario
evo membraan
polini vertanding
 
Na het lezen van deze thread is het niet moeilijk te weten bij welke dealer je gaat....



Als je dealer Hebo en TJT geil is en de invoerder er ook nog eens van is dan is het 'logisch' dat je er zo over praat...


Maar Hebo in de Belgische race's, zeker niet... De personen die constante en mooi prestatie's neerzetten rijden zeker niet met Hebo.

En van de personen die met Hebo rijden heb ik nog niet veel constante en goede prestaties gezien.
Wat me ook opvalt in de race's is dat vele personen overgestapt zijn van Hebo naar Malossi.... Dit zegt me toch ook duidelijk iets.


Kijk verras me en stop met het afbreken van merken als Malossi en verras me op race vlak met Hebo (al geloof ik daar eerlijk gezegt niet in)
 
Vinni007 is geen dealer

Hebo is zeker nog niet op en top
maar ik weet zeker dat dat nog komt
en malossi wint er ook zeker niet alles
die Polini zip die is snel
als we over de vario promo klasse praten

Ene Tom van Donderen met streetMagic HEBO clinder en hebo racing II (vermaakte ) uitlaat staat namelijk wel eerste in het klassement

en ik heb nog nooit problemen met hebo gehad
en TJT gaat gewoon het beste op een hebo cilinder ... beide uit Spanje weet je wel

ik wil malossi niet de grond in stampen maar ik vin ze niet super
ze zijn gewoon sterk omdat ze veel ervaring hebben
 
Originally posted by Aerox-racing


en ik heb nog nooit problemen met hebo gehad
en TJT gaat gewoon het beste op een hebo cilinder ... beide uit Spanje weet je wel



Alsjeblieft he, jij bent zooooooooooooooooooooo sneu
 
Originally posted by Hilly
Alsjeblieft he, jij bent zooooooooooooooooooooo sneu


wat zeik je nou man
als er iemand verstand heb van scooters is t vinni007 wel
en als hij mij hebo cilinders met tjt uitlaten aanraad dan is dat dus ook gewoon goed
hij zou me noooooit maar dan ook nooit een mhr cilinder aanraden

en als ik liever hebo wil rijden dan doe ik dat toch zeker
 
punt 1. is het reply
punt 2. gedraag je je als een ventje van 14 met je kansloze redenaties.
punt 3. Schop niet 100 keer per dag je topic omhoog met nutteloos gelul

en vind je het gek dat een hebo importeur je een hebo cilinder aanraad :| aars.
 
Dat een TJT uitlaat goed presteert op een Hebo cilinder wil ik nog wel geloven. Maar de redenatie van jouw is gewoon erg dom. Waarom zou een uitlaat uit Spanje, het beter doen dan een uitlaat uit Italie op een Spaanse cilinder. Als de uitlaat en cilinder van het zelfde merk zijn zal het goed samenlopen. (Hoeft niet het beste te lopen!)

Mjah voor de rest vind ik je Aerox niet echt vet, maar ik w8 af. Ga morgen 2,5 week op vakantie, is kijken wat jij in die tijd doet. ;)
 
Originally posted by Hilly
punt 1. is het reply
punt 2. gedraag je je als een ventje van 14 met je kansloze redenaties.
punt 3. Schop niet 100 keer per dag je topic omhoog met nutteloos gelul

en vind je het gek dat een hebo importeur je een hebo cilinder aanraad :| aars.


weet je wat steek dat malossi en koopmans maar waar de zon niet schijnt

ik ga wel naar no45.be

waar ze tenmiste wel verstand hebben van tuning

ik wil nog nie eens in NL rijden
malossi mietjes

ik ben het gezeik nu een beetje beu

waarom denk je dat ik naar die vinni007 omdat ik juist met hebo parts wil rijden
en hij is wel hebo importeur maar dat wil niet zeggen dat hij alles van hebo aanraad

en wat nou zinloze replays jullie lopen toch steeds te zagen

gaan jullie nu maar lekker met malossi rijden

ik ga mn tijd hier niet meer verdoen
en doe koopmans maar de groeten
daag eee
 
Originally posted by Th@ De@LeR
Dat een TJT uitlaat goed presteert op een Hebo cilinder wil ik nog wel geloven. Maar de redenatie van jouw is gewoon erg dom. Waarom zou een uitlaat uit Spanje, het beter doen dan een uitlaat uit Italie op een Spaanse cilinder. Als de uitlaat en cilinder van het zelfde merk zijn zal het goed samenlopen. (Hoeft niet het beste te lopen!)

Mjah voor de rest vind ik je Aerox niet echt vet, maar ik w8 af. Ga morgen 2,5 week op vakantie, is kijken wat jij in die tijd doet. ;)

zal je nooit te zien krijgen op dit forum

als je graag wil weten hoe dit verhaal afloopt

kijk je maar op no45.be

ik vin mijn Aerox wel mooi en wel goed
dat hij nog niet super special is ben ik het mee eens!
 
O, nu heb je ons joh, zullen je missen. En met het gezeik begin je toch echt zelf. Zielig gefrustreerd mannetje
 
lol, waarom denk je dat alles om koopmans draait.

ik ben bij vinni geweest, en ik heb daar de dingen gezien, en het leuke is is dat er altijd praatjes zijn, maar nooit bewijs...

en dan bedoel ik geen uitdraai van zijn bank, maar een uitdraai van een bank waar ook andere mensen opstaan.

Je loopt hier zelf een partij zielig te doen, gewoon omdat je vierkant klem geluld word en dat kennelijk niet in jouw wereldje past.
Als je de moeite neemt om dingen goed te lezen zie je dat er meer is in de wereld dan hebo, het hoeft ook geen malossi te zijn, het kan bv een combo zijn.

Vinnie is aardige gozer, maar echt bewijs ontbreekt nogsteeds.

Timmy zelfde verhaal, die jongen verzint soms gewoon stuff...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top