Red bull Aerox

Status
Not open for further replies.
hey
stfu es

:P

Aerox racing noob je bent gewoon een kansloos ventje, mischien moet eens overwegen om jezelf van kant te maken?
 
Originally posted by Aerox-racing
nee dat is koopmans natuurlijk (10x NOT)


Heb ik dat gezegd? Ik ben geen klant van Koopmans.

Het punt is dat jij enkel voor hebo bent (daar heb ik geen problemen mee) maar ik heb wel een probleem met je houding tegenover andere merken en dan in hoofdzaak malossi...

Het is gewoon zo dat Scootermania Hebo geil is, Koopmans Malossi geil en Twins Polini geil.

Ze hebben allemaal wel ergens een goed punt...

Maar het verschil met jij is dat je hier Hebo komt opverhemelijken en Malossi wat de grond komt inboren en dat vind ik niet kunnen...
 
volgends leeft die gast in een andere wereld ik weet idder geval wel zeker dat ik met mijne nieuwe rox in aanbauw met me malossitje dik voorbij zal blaze en meneertje hebo ver achter me laat en het uitlijk standart en combie van haast niets hoop dat da snel gaat verandere voordat je gaat opscheppe of "jou" redbull ontwerp haha
 
Originally posted by roy de malossi2
volgends leeft die gast in een andere wereld ik weet idder geval wel zeker dat ik met mijne nieuwe rox in aanbauw met me malossitje dik voorbij zal blaze en meneertje hebo ver achter me laat en het uitlijk standart en combie van haast niets hoop dat da snel gaat verandere voordat je gaat opscheppe of "jou" redbull ontwerp haha

WTF kom jij doen? :D
 
Originally posted by roy de malossi2
volgends leeft die gast in een andere wereld ik weet idder geval wel zeker dat ik met mijne nieuwe rox in aanbauw met me malossitje dik voorbij zal blaze en meneertje hebo ver achter me laat en het uitlijk standart en combie van haast niets hoop dat da snel gaat verandere voordat je gaat opscheppe of "jou" redbull ontwerp haha

eerst zien.. dan geloven! :|
 
Originally posted by roy de malossi2
volgends leeft die gast in een andere wereld ik weet idder geval wel zeker dat ik met mijne nieuwe rox in aanbauw met me malossitje dik voorbij zal blaze en meneertje hebo ver achter me laat en het uitlijk standart en combie van haast niets hoop dat da snel gaat verandere voordat je gaat opscheppe of "jou" redbull ontwerp haha

Leer jij maar eerst typen...
 
Originally posted by DvO
hey
stfu es

:P

Aerox racing noob je bent gewoon een kansloos ventje, mischien moet eens overwegen om jezelf van kant te maken?


ja echt ee tis jammer dat mn pistool in beslag is genomen door de wouten
 
Originally posted by Aerox-racing
wie is er hier bevoegd om deze topic tot close te verklaren

het heb toch geen zin om met malossi freaks over hebo te praten

je hebt de topic zelf verpest
 
Originally posted by Razma
'hij zegt' van wel...
moet je je eerst beter laten informeren voor je dingen gaat lopen zeggen... zelfde met die onderdelen :)

maar verder, succes met je project dat alle andere aeroxen bijna in het niets zal laten verdwijnen (figuurlijk dan)

ik heb gezegt dat er traininge ware:s
 
ik vind dat we allemaal kansloos bezig zijn..

iedereen vind aerox racing toch triest?

Laten we er een poll van maken.

Vind jij aerox racing ook zo triest?

a. Ja
b. Ja
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top