>[Red Rox]< By: Basje

Niet lullig bedoelt maar dit lijkt op lange na niet op candy apple, ten eerste kan je candy niet eens coaten omdat het eerst uit een zilver/solar gold laag gespoten wordt en daarna de candy kleur van Magic Collorline. maar desalnietemin zien je velgjes en kappen er al netjes uitblijf posten

Ooit al candyklur gehad?

Candy kan dus van meerdere merken komen..

House of Kolor, Alsacorp etc etc

Dit is dus weldegelijk candy, je ziet het perfect. En het valt te coaten, hij is niet de eerste die het doet.

Jij bent gewoon niet up to date over de zaken. ;)
 
mooi project bas;)
alleen de ophanging is een beetje lang maar ben wel benieuwd hoe het uit pakt als hij klaar is.

ps jij hebt het oude frame van tim Blaauw hé
(uit STN)

suc6 verder groeten A.sR (Sam)
 
de werking van de vering is nu ook andersom , hij zal je veren uit elkaar trekken ipv inveren


ik wou net zeggen zijn het wel TREK-veren?

verder leuk kleurtje kappen kunnen mooi worden,
maar frame durf ik niet op te rijden

succ6 verder
 
dat frame 8P

Candy red is erg mooi! Maar fix aub een normaal subfame onder je rox. Dit is imo levens gevaarlijk. Wanneer je wegrijd met t ding, wordt er gruwelijk hard aan je veren getrokken. Deze staat onder heel 'n verkeerde hoek onder de rox.
 
de werking van de vering is nu ook andersom , hij zal je veren uit elkaar trekken ipv inveren

Ook als je over een heuveltje rijdt?
Alleen met acceleratie trekt die eraan, maar dat is met iedere scooter zo en iets moeten de veren dus wel kunnen hebben.

Neemt niet weg dat ik ook denk dat dit niet bepaald een veilige constructie is, ook komt het de looks van je scooter zeker niet ten goede en een uitlaat monteren is ook een heel stuk moeilijker geworden.
 
Ooit al candyklur gehad?

Candy kan dus van meerdere merken komen..

House of Kolor, Alsacorp etc etc

Dit is dus weldegelijk candy, je ziet het perfect. En het valt te coaten, hij is niet de eerste die het doet.

Jij bent gewoon niet up to date over de zaken. ;)

Ik heb zelf ook candy apple van House of kolor, heb ze laten spuiten bij custompaintingholland, en die heeft mij dat allemaal wijs gemaakt over candy apple zip.Maar zoals deze candy vind ik hem erg aan de roze kant, daarom twijfelde ik maar de 'diepte' die je in de lak ziet is daarintegen wel weer candy.
 
ziet er echt netjes uit man :)
ik vind die veren echt netjes gedaan dat idee had ik heel lang geleden ook voor een vriend van me :p heel toevallig dat ik dat nu een keer echt zie :p
maar echt nice.. en je blok ook zo deel gespoten, deel gepolijst. en nogh meer gespoten echt mooi.
kan je mss wat meer foto's maken van de gehele scooter van de zijkant ofzo ?
lijkt me leuk om te zien.

succes verder :D
 
pfoeww dat blok is heerlijk!
staat super netjes dat rood met het gepolijste gedeelte..
ik weet niet of ik daar overheen heb gelezen maar wat voor kleur worden de kappen?
word echt een super net ding als deze af is!

succes met het blok
 
Wow, ubernice blok!

Ik vroeg me af hoe duur het is om zoiets te laten coaten/spuiten( Dus het blok en de velgen)?
En heb je ook een email/tel.nr voor mij eventueel?
 
ziet er echt netjes uit man :)
ik vind die veren echt netjes gedaan dat idee had ik heel lang geleden ook voor een vriend van me :p heel toevallig dat ik dat nu een keer echt zie :p
maar echt nice.. en je blok ook zo deel gespoten, deel gepolijst. en nogh meer gespoten echt mooi.
kan je mss wat meer foto's maken van de gehele scooter van de zijkant ofzo ?
lijkt me leuk om te zien.

succes verder :D

Foto's komen binnenkort :love: dan is t frame terug

pfoeww dat blok is heerlijk!
staat super netjes dat rood met het gepolijste gedeelte..
ik weet niet of ik daar overheen heb gelezen maar wat voor kleur worden de kappen?
word echt een super net ding als deze af is!

succes met het blok

Kleur van de kappen worden:
-Voor: candy red met zilver airbrush
-Achter: Zilver met candy red airbrush
En dan een mooie overgang in t midden :W


Verder ligt t blok nu bij Heiko tuning om verder af te stellen.
Hij is als t goed is over 2 a 3 weken klaar.
Dus dan kennen we boeken 9||6

Groetenn
 
Back
Top