Marcel флоп т мг е)) 18 September 2004 #121 dat was de laatste update denks ;(? die nieuwe pix dus.. :X
Maykel 600RR 28 September 2004 #125 Ook ik heb niet stil gezeten Blok is ontdaan van alle mooie spulletjes, en gesplitst. Ligt momenteel bij de straler, en krijg m woensdag avond weer :W Ook ben ik nu bezig met mn carterdeksel, om die te polijsten Updates, volgen zeer snel 8)
Ook ik heb niet stil gezeten Blok is ontdaan van alle mooie spulletjes, en gesplitst. Ligt momenteel bij de straler, en krijg m woensdag avond weer :W Ook ben ik nu bezig met mn carterdeksel, om die te polijsten Updates, volgen zeer snel 8)
V Vince Senior Master 30 September 2004 #130 Echt een van de beste projecten, zowel motorisch als optisch is het allemaal goed voor mekaar. Mijn complimenten voor de gemodificeerde voorkap, die is helemaal :~
Echt een van de beste projecten, zowel motorisch als optisch is het allemaal goed voor mekaar. Mijn complimenten voor de gemodificeerde voorkap, die is helemaal :~
Robsenda www.roxstyling.nl 1 October 2004 #131 Heey egt een mooie aerox!! Hoop dat ie zo snel mogelijk van mij en rene is :W Kom nog wel een xtje langs om te zien hoe jou blokje rijd Egt een te vet ding!! Spreek je wel weer op msn
Heey egt een mooie aerox!! Hoop dat ie zo snel mogelijk van mij en rene is :W Kom nog wel een xtje langs om te zien hoe jou blokje rijd Egt een te vet ding!! Spreek je wel weer op msn
Maykel 600RR 1 October 2004 #132 Bedank voor de positiefe reacties :* En het blokje rijd nog niet, zo snel hoor :+