Red bull Aerox

Status
Not open for further replies.
Originally posted by Razma
tim iedereen kwijt gereden op Lelystad? sorry, maar dan was ik wel zéér blind...

en euh brol malossi spul?

weet je wel waarover je praat?
maar ja, beter gewoon we gewoon weer ontopic


ja Tim was 1e met de race in lelystad NIET de sprint

malossi ja brol zou ik niet zeggen, ik vin hebo 10x beter
en malossi is gewoon veel te duur
en ZEKER niet het beste van t best...

HEBO is ook niet overal t beste in!
 
Originally posted by Aerox-racing
wat lul je nou

je weet zeker niet wat t kost om 2 snelle scoots te hebben

Het interesseert me werkelijk geen ene aarsch wat het kost, maar goed, als je nu de dingen eens wat beter en/of vaker leest zodat je t zelf ook snapt, dan had je al lang in de gaten dat mijn reply niet op je scooter maar op die uitspraken van je sloeg.

Je kwam/komt echt over als een 15 jarig ventje die hoort van één van zn beste maatjes dat hebo goed is en dat malossi kut is (overdreven gezegd) en die gaat dat maar in het rond roepen/replyen als een kip zonder kop...

(nofi)
 
Originally posted by Vassago
Het interesseert me werkelijk geen ene aarsch wat het kost, maar goed, als je nu de dingen eens wat beter en/of vaker leest zodat je t zelf ook snapt, dan had je al lang in de gaten dat mijn reply niet op je scooter maar op die uitspraken van je sloeg.

Je kwam/komt echt over als een 15 jarig ventje die hoort van één van zn beste maatjes dat hebo goed is en dat malossi kut is (overdreven gezegd) en die gaat dat maar in het rond roepen/replyen als een kip zonder kop...

(nofi)

ja goed

wat jij denkt

ik heb met mhr en hebo gereden en hebo bevalt mij gewoon veel beter

ik zal niet zeggen dat malossi pure rommel is nee dat niet
ik ben t gewoon kots beu dat t allemaal malossi moet zijn
malossi is gewoon niet HET beste

dat heeft Tim van Donderen kunne bewijzen met zn Hebo zip

ik zeg ook niet dat alles Hebo t beste is
 
hier in de gemeente borselle (zeeland dus) rijden zeker 5 a 6 redbull roxjes
dus dat word een beetje saai
trouwens de rox word tog wel saai wand overal waar je rijdt rijden de zelfde rond
mja t is eenmaal een mooie scooter

nu is mijn brommer ook redbull bestickerd

maar ik ben de eerste met een motorhispania redbull versie;)
 
mjah, wat nou hebo en malossi ? polini evo rules !

rood met blauw en 1 red-bull stickertje is een red-bull aerox ? hij is niet lelijk ofzo, maar om nou red-bull te zeggen....
 
Een project is iets wat je zelf mooi vindt, de ene spuit ze scooter roos:+, en de andere bestickerd zijn scooter met hebo stickers of met reclame stickerpakket of what ever...

Het is je eigen keuze, als iedereen het zelfde was dan kon je dit gedeelte wel sluiten...

En over dat Red bull er meer rondt rijdt, klopt hier in Assen rijden er ook meer dan 5 owfzo (vast wel meer) met een paar stickers.. Neem dan gewoon als je eght orgineel wil zijn Golden Power (lidl red bull) als stickerset :W

Maar jah dat ok weer een eigen keuze .. Ik zal zeggen ga er gewoon mee door waar je mee bezig was, maar begin a.j.b niet over dat hebo of malossi of evo beter is want dan heb je strakx je hele topic verneukt met disuccies zoals nu ..

Suc7 verder ;)
 
Ik snap je niet goed man...
Je zit zo hard te roepen dat niemand van jou mag kopieren en dat je de VETSTE aerox gaat maken die alle andere in het niets zullen laten verdwijnen maar eigenlijk gaat het hier over een scooter met niet meer dan een leuke straatsetup en wat stickers...
In heel het topic wordt bijna meer aandacht besteed aan je helm dan aan de scooter zelf...

Onthoud dat iedereen kopieert van de beste dus hopelijk is dat een troost voor je ;)
 
Originally posted by Aerox-racing
Hill?

Villeneuve heb wel een leuke helm
en die Berger von ik ook altijd wel gaaf

Damon Hill is zo saai
Zolang je maar geen Schumacher helm laat maken ben je goed bezig...

maar uh ff voor alle duidelijk

laat deze helm nu een hype worden
Tis voor SENNA fan niet voor scooter freaks
Ik heb deze helm niet laten maken om origneel te willen zijn
maar puur omdat ik Senna fan ben

Mja, ik wil een replica van de helm van Mark webber.
Die is zo mooi.

Maar ik ben altijd een enorme Damon Hill fan geweest.
Hill was gewoon een van de weinige f1-coureurs die schumacher het vuur aan de schenen kon leggen.

na ja, verder ontopic

Je scoot is mooi, maar niet uitzonderlijk mooi.
En Malossi - Hebo - Polini, het hangt gewoon van je afstelkunsten en dergelijke af.
Nu moet je niet gaan roepen dat Malossibrol is en Hebo het beste, want dat IS gewoon niet zo. Hebo is snel, héél snel, maar Malossi nog nét ietsje sneller.
 
Originally posted by Aerox-racing
ja Tim was 1e met de race in lelystad NIET de sprint

malossi ja brol zou ik niet zeggen, ik vin hebo 10x beter
en malossi is gewoon veel te duur
en ZEKER niet het beste van t best...

HEBO is ook niet overal t beste in!

er was geen race :D
 
Originally posted by rxracer
hier in de gemeente borselle (zeeland dus) rijden zeker 5 a 6 redbull roxjes
dus dat word een beetje saai
trouwens de rox word tog wel saai wand overal waar je rijdt rijden de zelfde rond
mja t is eenmaal een mooie scooter

nu is mijn brommer ook redbull bestickerd

maar ik ben de eerste met een motorhispania redbull versie;)


Ik wist niet dat er zoveel redbull was
maar die motorhispania heb ik d8 ik wel es gezien
die is heel mooi als we over de dezelfde scoot lullen
 
Originally posted by Aerox-racing
gek hij zegt van wel
maar ja uh ik wil maar zeggen
hebo kan goed mee met polini en malossi

'hij zegt' van wel...
moet je je eerst beter laten informeren voor je dingen gaat lopen zeggen... zelfde met die onderdelen :)

maar verder, succes met je project dat alle andere aeroxen bijna in het niets zal laten verdwijnen (figuurlijk dan)
 
Originally posted by Aerox-racing
maar die motorhispania heb ik d8 ik wel es gezien
die is heel mooi als we over de dezelfde scoot lullen

motorhispania is een schakelbrommer... geen scooter...
 
Originally posted by Nemus
Mja, ik wil een replica van de helm van Mark webber.
Die is zo mooi.

Maar ik ben altijd een enorme Damon Hill fan geweest.
Hill was gewoon een van de weinige f1-coureurs die schumacher het vuur aan de schenen kon leggen.



Als er 1 coureur was die in 1994 had moeten winnen was t Senna wel

Na de dood van Senna was de Williams ineens veeel beter
en ja dan kan zelfs Hill kampioen worden
maar doet het net niet omdat hij in Australie te graag wil winnen

groot talent was toen barrichello in de Jordan!
 
okay laten we nou maar stoppen om over de topmerken ruzie te gaan maken

Als de een liever met Malossi rij en de andere met Polini en ik met Hebo dan is dat een mening

Ik heb gewoon geen super ervaring met Malossi en Polini lijkt me trouwens ook leuk rijden
Hebo is nog niet zo super lang actief hier en ik vin ze zeker op de goede weg bezig, ik rij graag met Hebo en ik denk dat er in de toekomst veel meer gebruik gemaakt gaat worden van Hebo

Dat er 10000 Redbull Aeroxen zijn kan best
maar ik ben bezig aan iets speciaals
Zoals hij er nu bij staat is hij nie een SPECIAL ITEM maar gewoon mooi gaaf en Aerox

dus als we vanaf nu alleen nog maar opmerking over de looks van nu gaan praten en de setup van de scoot dan zijn we hopelijk allemaal blij

Geen gezaag meer over merken van onderdelen scooter race of helmen

Mijn mening is dat hij een van de mooiste Aeroxen is waar niet al te veel geld in het uiterlijk zit...
Hij zal echt veel mooier worden maarja dan moet ik nog ff sparen

en weet je wat... er komt een malossi primaire vertanding in (13/44) geweldig nieuws voor de malossi freaks haha
 
wie heeft er nou eigenlijk tegen je gezegd dat hebo slecht is dan :| magoed wel leuk roxje maar ik vind een aerox zelden nog maaar echt uniek, en dat is deze niet.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top