rare dip bij zip 2takt

Toonzip

New Member
Hallo, als ik met mijn 70cc zip 2012 2takt ac een wheelie trek of over een drempel ga dan krijgt die gelijk een soort dip en als ik dan weer met 2 wielen op de grond ben is er niks aan de hand. Heb ook een soort probleem dat die maar niet stationair wil lopen dan gaat die van hoog stationair naar heel laag stationair en valt die uit.

afstelling carburateur is prima loopt wel net iets te rijk maar niet arm.
is een 17,5 phva met standaard luchtfilter en sitoplus

en ik heb als ik onder de scooterkijk bij uitlaat poort allemaal zwarte drap soort olie wat echt pik zwart is en dat loopt over mijn uitlaat bocht heen, en ja mijn uitlaat zit goed erop.
 
Advertisement - register to remove this

Zoek naar scheuren en valse lucht. Nieuwe uitlaat pakking is ook geen luxe. Opzich stappen die je zelf al had kunnen nemen.
 
Zoek naar scheuren en valse lucht. Nieuwe uitlaat pakking is ook geen luxe. Opzich stappen die je zelf al had kunnen nemen.
alle pakkingen vervangen op cilinder, en membraan/spruistuk alles zit goed vast maar toch loopt die niet stationair hij valt langzaam weg en als ik dan gas geef gaat die pruttelen en dan komt die op touren maar hij heeft al zon kleine sproeier en toch loopt die zo, en groteren sproeier maakt het probleem even erg of erger. zit nu op sproeier 68 met 17,5 phva dat is al best klein voor 70cc

bougie is mooi bruin maar wel beetje nat, mijn zuiger is wel pikzwart ik weet niet of dat er iets mee kan maken

en als die uitvalt of mn scooter is warm moet ik volgas geven bij kicken anders komt die niet aan en dan gaat die ook nog even pruttelen
 
Back
Top