rare schroef

b.dutch

New Member
hallo ik moet mijn spruitstuk vervangen maar nu zit er een gewone en een platte schroef maar weet niet hoe ik die lost krijg
heeft iemand misschien een idee hier een foto van de schroefAfbeelding .jpg
 
Advertisement - register to remove this

snap gewoon niet waarom er niet twee gewone schroeven op zitten
Ik weet niet hoe dit bij deze peugeot zit maar ik zou mij kunnen voorstellen dat dit soort schroeven ertoe dienen dat je de eventuele ristrictie niet op een simpele manier kunt verwijderen/vervangen.
Zoals bijvoorbeeld een vernauwing in het spruitstuk of een membraan met een (te) kleine diameter, dit om de flow door de motor te begrenzen.
 
Ik weet niet hoe dit bij deze peugeot zit maar ik zou mij kunnen voorstellen dat dit soort schroeven ertoe dienen dat je de eventuele ristrictie niet op een simpele manier kunt verwijderen/vervangen.
Zoals bijvoorbeeld een vernauwing in het spruitstuk of een membraan met een (te) kleine diameter, dit om de flow door de motor te begrenzen.
heb hem gelukkig nog makkelijk los gekregen en er gelijk een gewone bout op gedaan zodat ik de volgende keer er makkelijk bij kan
 
Ik weet niet hoe dit bij deze peugeot zit maar ik zou mij kunnen voorstellen dat dit soort schroeven ertoe dienen dat je de eventuele ristrictie niet op een simpele manier kunt verwijderen/vervangen.
Zoals bijvoorbeeld een vernauwing in het spruitstuk of een membraan met een (te) kleine diameter, dit om de flow door de motor te begrenzen.
Voor zo ver ik weet is dat inderdaad het geval. Blijf het vreemd vinden, want voor zo ver ik weet zit er helemaal geen begrenzing in het spruitstuk etc. Je kan het ook prima veel te hard laten lopen met een standaard membraan.

Ik blijf het een vreemde maatregel vinden. Het zou natuurlijk wel kunnen dat het verplicht was in Frankrijk oid.
 
hallo ik moet mijn spruitstuk vervangen maar nu zit er een gewone en een platte schroef maar weet niet hoe ik die lost krijg
heeft iemand misschien een idee hier een foto van de schroefView attachment 74035
Eerst een bescheiden klap op de kop geven , en dan met een centerpoint op de kop van het afbreek boutje een beetje schuin in de losdraai richting [ links om] tikken . Ik heb er zo al heel wat losgehaald bij de Tomos . Succes
Post automatically merged:

Eerst een bescheiden klap op de kop geven , en dan met een centerpoint op de kop van het afbreek boutje een beetje schuin in de losdraai richting [ links om] tikken . Ik heb er zo al heel wat losgehaald bij de Tomos . Succes
 
Ik weet niet hoe dit bij deze peugeot zit maar ik zou mij kunnen voorstellen dat dit soort schroeven ertoe dienen dat je de eventuele ristrictie niet op een simpele manier kunt verwijderen/vervangen.
Zoals bijvoorbeeld een vernauwing in het spruitstuk of een membraan met een (te) kleine diameter, dit om de flow door de motor te begrenzen.
vorm van garantie / anti opvoer: zit deze bout er niet op binnen de garantieperiode, kan dat zijn omdat je er een 80 cc onder hebt gezet.
er zit er ook 1 op m'n Kymco.
 
Back
Top