Rai 2004 Sobw

Advertisement - register to remove this

Als iemand toevallig ook foto's van minibike's heeft zou ik die graag ook zien , kameraad van mij rijd daar ook (en Maykels minibike is daar ook 8P)
 
Niels said:
minibike gebeuren was best grappig om te zien :)

idd 1 zo'n heel klein kereltje... best hard jagen.

1 pic gevonden
nog wazig ook:X
IMAG00166.jpg
 
Jonges ik vond het echt heel vet..heb vandaag 1,5 uur staan kijken (was wel doof en half vergast daarna) en heb erg genoten.

Ik heb wel een stel heeeel erg wazige pics...meer artistiek dan dat je er wat op kunt zien :p

Ging wel wat kapot trouwens...wie was degene die ze voorvork in de prak had gereden?

IMG_2119.jpg

IMG_2120.jpg

IMG_2121.jpg

IMG_2122.jpg

IMG_2123.jpg

IMG_2124.jpg


Meneer kervin bos ging als de brandweer...

Ook supermotards gezien wat ook erg vet was. Joop timmer ging aardig hard de baan rond...jammer dat er op een gegeven moment iets mis ging.
 
Vond het echt een vette dag. Ben tot het einde gebleven...
Heb 100 foto's gemaakt en niet echt bekende gezien, alleen Inne van afstand.
Ik heb wel nog met aerox evoltion samen (die had een blauwe r6 jas aan van jurgen) met een paar jongens staan praten over een gilardoni en mhr rotor... was dat toevallig ook een forummeber?
 
NeoGeniX said:
Ging wel wat kapot trouwens...wie was degene die ze voorvork in de prak had gereden?
Dat was ik :p
Na 2 dagen full wheelies waren de bouten van de voorschokbreker losgetrilt/afgebroken.
Gelukkig voor de laatste sessie nog kunnen fixen en toen met 4 man een dikke burn kunnen leggen })
 
dani said:
Dat was ik :p
Na 2 dagen full wheelies waren de bouten van de voorschokbreker losgetrilt/afgebroken.
Gelukkig voor de laatste sessie nog kunnen fixen en toen met 4 man een dikke burn kunnen leggen })
9||6 9||6 9||6 9||6 9||6 9||6 9||6 9||6 9||6 9||6 9||6 9||6 9||6 9||6 9||6 9||6 9||6 9||6 9||6 9||6 9||6 9||6 9||6 9||6

Geheel volgens afspraak gegaan dus allemaal? :*
 
Back
Top