16-19 februari 2006 - Motorbeurs Utrecht / RAI

Bart@Sp said:
hij was toevallig niet wit en met nx :p?

als dat wel zo is kan ik je garanderen dat het niets met the ant te maken heeft ;)

Idd, dat is niet de A waar ik het over had. Dit frame had een Runnerblok met een witte velg eronder, met een voorlopige setup o.a NX. Dan weten de meeste wel genoeg.
 
morge die kant is op :W maar was de action-deel ook hier niet afgelast?? Collega van ons pap is er geweest en die zei dat die er gewoon was....
 
vandaag (zaterdag) ook ff geweest met erik ( Sonic Tuning ) .. was erg gezzelig ff ingeschreven voor sbo en een lekker blikjuh go fast! gedronken met candy.. thnx nog daarvoor , beurs was namenlijk erg warm ... :)

egt een interresante beurs ;)
 
DG SF2 said:
Idd, dat is niet de A waar ik het over had. Dit frame had een Runnerblok met een witte velg eronder, met een voorlopige setup o.a NX. Dan weten de meeste wel genoeg.

bizar zeg :p , heb ook nog ff het dingetje bekeken , ziet er snel uit :)
 
Heel fijn allemaal maar ik ga dus niet meer heen.... Hij belde mij donderdag en toen vroeg ie er om wanneer het begon, terwijl ik dat 2 weken geleden al gezegt had. Had ie het weekend dus al andere plannen gemaakt. *** zooi
 
kom net trug, ff gepraat bij kenny, beetje rondgelope. vond er verder weinig aan, veel verkoop enzo, weinig boeiends......
 
nou peepz hier dan paar plaatjes van vandaag :) vond het trouwens erg vet :D heel groot, en genoeg leuke dingen voor een volle dag :)

129965295.jpg


129965410.jpg


129965407.jpg


129965405.jpg


129965403.jpg


129965401.jpg


129965397.jpg


129965394.jpg
 
Sander said:
Heel vreemd.. maar ik liep langs de stand, maar het frame van andries is mee eerlijkgezegd niet opgevallen :X


Hij is ook zo klein he :p
wheeliebar kon ik jammer genoeg niet voor de beurs klaar krijgen :(
Moet sowieso nog erg veel aangebeuren.
Duidelijke pic voor de mensen die m gemist hebben dan maar *D
 
Last edited:
net terug:p ook ff ingeschreven frame zag er idd goed uit op het met de handgeschilderde voorwiel en trommel na:D was bij onze stand opt laatst 1 grote puinhoop met inladen op het laatst echt gekkenhuis.. nu echt kapot:Z
 
Back
Top