16-19 februari 2006 - Motorbeurs Utrecht / RAI

Schaamteloze crosspost uit het motorrijden topic. ;)

Ik ben sowieso van plan om even naar Utrecht te gaan. Hoe zit het daar met de prijzen van de (motor) spullen? Met oog op kleding. Is het daar echt goed zaken doen of gaat het om 2 tientjes op een bedrag van 400e? :)

Ben benieuwd naar de stand van st.net. Ik kom sowieso even kijken.
 
Xander said:
Schaamteloze crosspost uit het motorrijden topic. ;)

Ik ben sowieso van plan om even naar Utrecht te gaan. Hoe zit het daar met de prijzen van de (motor) spullen? Met oog op kleding. Is het daar echt goed zaken doen of gaat het om 2 tientjes op een bedrag van 400e? :)

Ben benieuwd naar de stand van st.net. Ik kom sowieso even kijken.
Soms maken importeurs deals met dealers, alle stands hanteren dan eenzelfde prijs. Echter staat dit niet garant voor alle artikelen.
Vaak worden hier nieuwe overjarige spullen verkocht (beurs Den Bosch). Op de beurs in Utrecht alsook de Rai is vaak van toepassing dat er alleen klein spul wordt verkocht. Motoren zelf is echter een ander verhaal, hoewel ik persoonlijk niet zou adviseren om daar een 2e handse machine te kopen (je kan immers geen proefrit etc maken). Een dealer heeft in de eigen zaak vaak wat meer tijd voor je vrij en kan je wat beter adviseren dan op een chaotische beurs waar alles en iedereen tegelijk van alles aan je wil vragen... :z
Mijn tip: Kijk op de beurs rond of je wat leuke machines ziet en loop op een rustig moment (vaak rond etenstijd en tegen begin en eind van de dag) langs een medewerker om een optie/bod te doen ergens op. Beter nog is gewoon kijken waar ze de meest betrouwbare machines hebben staan (let niet alleen op het optische maar kijk bv ook naar slijtage plekken op vering, banden etc. en ga dan later naar betreffende dealer in zijn vestiging toe. (vermoedelijk kun je dan nog wat meer met de prijs regelen...)
 
Ik kan wel ff tussendoor vermelden dat ook op vrijdag 2x een striptease gehouden wordt... Dus nu vrijdag, zaterdag én zondag :*

:W
 
Is het eigenlijk meer een koop/verkoop beurs, of is er ook veel show?
Want wil opzich ook wel ff langskomen, maar ik kom er niet om naar 2dehands motoren te kijken.
 
WIl ook nog wat leuks kopen mss daar. Is kijken of ik een gaatje kan vinden rond die tijd. Vrijdag ben ik jarig dan:D en zaterdag zum skiefahren. Maar hoop nog te kunnen gaan eigenlijk.
 
ben zaterdag en zondag zowiezo aanwezig
met me werk:) dus als jullie echt niks te doen hebben kom gezellig ff naar Arjan Brouwer Trading stand en zeg me ff gedag anders is het ook zo saai:p
 
Ronnie said:
Tom, dan meet ik jou ook nog een keer misschien:)
Doen we:W
Candyman said:
waar gaan we je aan herkennen dan tom
M'n sf.net trui moet maar niet aan. Maak ik niet al te veel vrienden mee ben ik bang:+

D.J said:
Aan dat grote homo-hoofd van um :W :+ :*
Moet jij zeggen met je mayo-hoofd:+
Ik vind alles best, als ik jou maar niet tegen kom:* ;)
 
waar ik op doelde is dat er 50.000 bezoekers gaan zijn en als er daarvan 100 een homo hoofd hebben ben ik nog niks d.j 8P
 
Inne, aangezien je op pm's niet reageerd vraag ik het hier maar;
Heb je nog scooters nodig voor de stand, lijkt me namelijk wel leuk om me scooter daar te showen.
 
Back
Top