16-19 februari 2006 - Motorbeurs Utrecht / RAI

nou gewoon... het gaat niet door

Info van de MAG (http://www.mag-nl.org/)

De organisatie van de MotoRAI heeft bekendgemaakt dat de voorgenomen MotoRAI World die van 16 t/m 19 februari 2006 op de agenda stond, definitief geen doorgang zal vinden.

Als reden wordt opgegeven "het feit dat het aantal reserveringen voor standruimte voor dit evenement te gering is gebleken. Daardoor is het commercieel niet verantwoord om de MotoRAI World komend jaar plaats te laten vinden".

De MotoRAI stond gepland op dezelfde data als de Motorbeurs Utrecht 2006.
 
lees post #39 en de eerste reply ???
Ja, uiteraard gaat utrecht door... en we zouden er sowieso al met een grote stand aanwezig zijn, dus nu wordt het alleen nog maar extra met de demo's etc.
 
Ik wilde wel even melden dat demo rijders alle vier de dagen beschikbaar moeten zijn én met licentie bij de SBO (ivm verzekeringen).

Alle exacte info volgt nog !
 
Razma said:
Ik wilde wel even melden dat demo rijders alle vier de dagen beschikbaar moeten zijn én met licentie bij de SBO (ivm verzekeringen).

Alle exacte info volgt nog !
*Licentie aangevraagd.
*Scooter alsmost finished.
*4 dagen beschikbaar lukt ook nog wel

Alleen is rijden met de Tank onder de Racescooters ook goed voor de demo's? :p
 
Goed en slecht nieuws....

Het slechte is dat er geen demo's of andere activiteiten gaan plaatsvinden tijdens de beurs in Utrecht. De reden is dat vorig jaar een aantal supermotards met de demo's zwaar zijn onderuit gegaan vanwege de té gladde vloer. Ze willen dus geen risico's nemen met sprintscooters en/of andere demo's...
Verzekeringstechnisch kunnen we dit wel begrijpen..

Daarbij komt dat een groot aantal importeurs toch nog willen deelnemen aan de beurs in Utrecht en dus standruimte moet worden voorzien op de plaatsen waar normaal de actie-arena zou komen...

Het goede nieuws is dat we uiteraard wél met een grote stand aanwezig zijn en we wel wat leuks in de zin hebben daar ;)
Wat? Dat lezen/horen/zien jullie wel ter zijner tijd :*
 
Jammer Inne er rust een kleine vloek op de beurs dit jaar he;). Nou ja... mooi dat je blijkbaar nog met wat nieuw/ andere ideetjes in je hoofd zit. Ik kom nog ff een kijkje nemen.
 
Het andere ideetje.. tja, dat is vandaag bevestigd en ik geloof dat hier veel mensen wel blij mee gaan zijn :)

Xena sloten, de stand over ons regelt op zaterdag en zondag striptease optredens. Wij verzorgen hier de muziek voor met een DJ (die ook de hele dag lekker draait op onze stand).
 
Back
Top