This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Race 6 Staphoerst

Was wel een erg zompige racedag gister. Twaalfde getraint, vervolgens met de start ondervonden hoe je een koppeling op kan smoken en dus niet snel van je plek komt -> de race begonnen op een 16e plek ofzo. Uiteindelijk 6e geworden. Was wel een erg gave race zo in de regen. Valt me niet tegen hoe hard je daarin kan gaan!
Niels, volgens mij was je blij met je 3e plek. Volgende keer weer of een treetje hoger? De rest ook nog gefeliciteerd natuurlijk.

Over treetjes gesproken, heeft iemand foto's van Kees die het een treeplankje lager opzoekt? Hij kon die topscoot maar net weer op de baan krijgen!!!

Voor kervin zich ff ertussen worstelde

Helaas, geen high-speed crashpic van Kervin dit keer

Jammer dat de capuchon niet over de helm ging en er geen kneepads op zaten

Kees van Dijk on the ground

DaMol vuilzak tuning voor extra regendruppelgrip

regende het echt?

KIJK ! de zon... (grapje dus )

alle foto's: http://www.scootertuning.net/raceresults.php?ID=69

Last edited:
mischien naar haar tieten , als die er aan zaten was dat waarschijnlijk het enigste wat heeeeel mischien nog een klein beetje (mischien) interessant was... kan me echt niet voorstellen dat hij haar aankeek....

of hij was zijn lenzen kwijt...

nice pics van Rickie.. kan ik ook is zien hoe hij valt
alleen jammer van het pak
en van het weer natuurlijk... ik liep te soppen in mijn schoenen :S
maarja ik was nie de enige..

mijn complimenten vooral aan de top 3 std. klasse; super gereden!! alle 3!!
De topscooter top 3 was niet zo verassend, maar wel supergoed!
Kerv.. volgende keer een keer 1 he?

vanuit Oudenhoorn dan ook maar een verslagje:

Zondagavond vroeg naar bed, want wij moesten er s'maandags alweer vroeg uit(5 uur). Toen naar Staphorst getuft, waar het ontzettend regende. Hier Baalde ik nogal van omdat ik dacht dat ik niet zo'n goede regen rijder was. Snel nog wat gesleuteld en geouwehoerd over wat probs van Valkenswaard, daarna training wat uitermate goed ging. De scooter had veel grip en hij liep goed hard, tot mijn grote blijdschap. Toen kwali ging goed, alleen omdat staphorst al niet zo'n brede baan is en omdat iedereen niet echt door durft te tuffen zat ik in een wat langzamer groepje waardoor ik niet echt een goede tijd neer kon zetten... uiteindelijk 13e.
Toen wedstrijd, ik was al van plan wat mensen proberen te pakken met de start wat goed ging want na de chicane lag ik al 6e. Toen lekker wat gebattled met stoker, ron en freddy... die in kunnen halen en een voorsprong op weten te bouwen. Aan het einde van de race liep ik nog wat in op arno maar toen werden we afgevlagt en was ik dus 3e, waar ik weer zeer blij mee was.

op naar Wemeldinge dus !!

niels

@ #94.. was je het publiek al aan het toezwaaien voor je overwinning?

Met z'n allen proppen in de chicane

hoezo nat wegdek

Koen zonder sloot dit keer.. maar wel even nat 8P

lekker weertje hé

Rodney (nog) in actie... tja.. in Suriname zijn ze geen regen gewend

de chicane gemist...

... en daarna bijna scooterracer eroverheen

Jasper @ SuperMotard styling

alle foto's: http://www.scootertuning.net/raceresults.php?ID=117

Razma... en daarna bijna scooterracer eroverheen :p [img said:
http://www.scootertuning.net/img/races/117-1086111507.jpg[/img]

HIHI heer Waaenders in glibber glibber mode

edit: wat doe ik verkeerd? :?

Joël said:
Grappig om te zien hoe de killswitch draad loslaat van de rijder, ipv de scooter.

goed idee man, je dodemans koort zo aan je handschoen maken dat die loslaat ipv dattie van het mechanisme afgaat zodat de scooter uitvalt! dan kan je na een val zo weer door rijden, moet je hem alleen wel weer aan je hand vast maken maar dat kan onder het rijden.

Patrick,Niels,Kervin gefeliciteerd..

Kees bleef zitten van de keer.
Fiets liep ook aardig maar niet zoals moest,evengoed snel genoeg om Wilco bij te houden.Check onderstaande data en trek je conclusies.

Toppower met rollekes ligt op 14750..............................

-:-

Kan Kees niet afstellen of... ???
Vorige keer te weinig toeren, nu weer teveel.

Beetje zonde van al dat werk dat je erin steekt, om het dan met afstellen weer te vergallen. Ondanks de overtoeren toch nog aardig wat power aanwezig, dat wel!

Hopelijk komt er in Wemeldinge wel uit wat erin zit!