Race 6 Staphoerst

Ellebel said:
jongens, jongens, jongens... ik dacht dat marijke, lydia en ik hier de enige dames waren,!! ongestelde wijven!! :D

David.. leuk dat je weer komt!! :D

See you @ the inschrijving :D

............................?

tja als je snel typt, maak je wel is foutjes :D ik vergat: "Jullie lijken wel"...
dat sloeg op het gezeik op elkaar op de vorige pagina's..

en Daan, bedankt dat je me er even aan helpt herinneren!! Hoe kan ik zo stom zijn om te vergeten dat mijn vriendinnetje ook op het forum zit?! :S

welnee man enricow...lekker weertje enzo, kon mooi mn voorrem inremmen in de regen.
heb totaal geen kont zin om een raceverslag te schrijven..kga zo naar bed denks.

OJA.. joor, bedankt voor je uitlaatisolatiebandagespuldinges...:)

zo niet, dan toch: 18e tijd, 10 geeindigd..

ciao :)

ben net terug, en ben helelmaal gaar!!!
heledag die irritante regen...
en de expi was complete bende!!!
eerst valse start, toen herstart, waarbij andre karsten vol van achteren werd geraakt door andre harke.
na de herstart weer valse start toen weer herstart, daarna nog vele valpartijen (stuk of 7 man onderuit gegaan...)
kortom: GROTE .... BENDE!
en dan andre harke die de helft van het veld van de baan af rijdt...
maja... tis nie anders, volgende x beter!

ps. joop ik heb paar foto's en paar filmpjes voor je!

was voor mij een klotendag , scooter liep voor geen meter meer , kwam door het mooie weer , ff heerlijk laatste geeinigd in de std B maar igg wel de finish gehaald.

was zeer doorweekt! het was echt nat daar!

ik heb weer volop tienersletjes gezien en weer veel bierzuipers uit stapworst (waren volgens mij s'morgens al bezig..) verder met veel mede coureurs gepraat , heb me voorgesteld aan "TWIN" , patrick niet gesproken, had het nogal druk na zijn enorme overwinning , hij heeft echt goed gereden ! (Niels ook!)

heb me uiteindelijk wel vermaakt maar nat,nat,nat.....

Patrick, Niels, j00p en Kervin natuurlijk gefeliciteerd.

Ik heb lekker kunnen sporten met pappa Bart.
verder beetje duffe en saaie regen dag.

truste

-x-

heb me goed vermaakt @Stapworst, de eerste regenrace van Patrick, als 3e gekwali en in de race als eerste geeindigd. 2e Arno en 3e Niels (beide nogmaals gefeli) :) o ja Nielske het gaat steeds beter:) de Topklasse was als Valkenswaard lekker spannend, en wederom Rick als eerste en Kervin ( :) :) ) als 2e Ge als 3e allen nogmaals gefeliciteerd!! en Jopie (4 president!!!) ook gefeli :)
verdre wil ik kwijt dat wij Dani speciaal aanmoedigen, helaas iedere keer als wij dat doen gaat het slechter, volgende keer doen wij net alsof hij er niet is :) (mischien helpt dat!)

wat mij wel opviel!!! Jezus wat lopen daar lelijke mensen rond (ongeloofelijk!!)volgens mij worden die een keer per jaar losgelaten!! (niet dat ik moeders mooiste ben)
De mooiste vrouw die ik tegen kwam liep onder een Polini paraplu ( bij nader inzien was dat MOL ) maar die won verreweg de titel Mooiste Bips van Staphorst!!! :) :)

verder goed vermaakt de Groeten en tot Ziens @ Wemeldingen>

Goed gereden KERVSTONE !
Rik ging id als een raket in de top.
Kees van dijk gaat ook de goede kant op dacht ik, zo ver ik kon zien is zijn " asvaltvandichtbijkijksaldo " beter geworden.
Voor patrick was het de eerste keer op een nat cirquit. Hier zagen we dan ook erg tegenop, maar gelukkig ging alles goed en behaalde hij zijn 3e overwinning. Arno lag ook ver voor nummer 3 en de rest van het veld. ook hij had dus goed gepresteerd.

Afgezien van het erg slechte weer was het dus weer een geslaagde dag.

En Melf; kom je gezicht volgende race maar even laten zien aan Patrick.

je zou haast (indien je de Rondemissen van tevoren zou hebben gezien) er alles aan doen om niet te winnen, sterker nog je valt er gewoon vanaf , onder het mom van het was wel erg nat! (mischien stond paul de bruin tegenover de finishline).
kervin had wel z'n best gedaan te stuiteren alleen Nu lukte het niet.(normaal geen probleem)

waarschijnlijk hebben we in Wemeldingen allemaal alternatieve winaars! deze lichting zal in wemeldingen afwezig zijn, heb zojuist op het nieuws vernomen dat er een nieuwe uitbraak Mond En Klauwzeer in regio staphorst uitgebroken is!

Last edited:
Pfew, wat een racedag weer. Nadat ik op vrijdag begonnen was met zuipen ben ik daar zondagnacht maar mee gestopt om nog ff naar Staphorst af te reizen!
Het weer was klote, Fred ze scoot liep niet echt optimaal, toch nog 4e. Rodney ging als een gek naar voren in de race, maar crashte en viel uit. Leslie ging los op de viva en werd uiteindelijk 12e! Dat was wel het beste resultaat van ons team denk ik.
Patrick gefeliciteerd, grandioos constant gereden, zeker voor je eerste regenrace. Volgende race staan wij er weer bij op het podium ;)
Topscooter was ook zwaar genieten, de enige domper voor mij was eigenlijk het klote weer de hele dag, maarja me ogen zaten dicht, dus ik zag er verder weinig van O-)
Beresnel, ik heb er nog 1 gezien die lelijker was. Het was een of andere kale vent, ook met een Polini paraplu en hij stond de hele tijd aan het hek, voor andere mensen, te irriteren met ze paraplu zodat die anderen het niet konden zien ;)
En als laatste nog wezen chinezen in Staphorst met Kees van Dijk, Benjamin, Valentino, Michael, Joor, Fabian, Fred, Inne, Jeroen, Leslie en mezelf. De Chinees stond op ze kop, we hebben gezongen voor Valentino ze verjaardag (die in december is) en als toetje kreeg hij ook nog sterretjes in ze ijsje!! Goede afsluiting van de dag dus. 23:30 thuis, brak, gaar en nu op me werk aan het uitrusten van een heerlijk weekend.

Back