Pfew, wat een racedag weer. Nadat ik op vrijdag begonnen was met zuipen ben ik daar zondagnacht maar mee gestopt om nog ff naar Staphorst af te reizen!
Het weer was klote, Fred ze scoot liep niet echt optimaal, toch nog 4e. Rodney ging als een gek naar voren in de race, maar crashte en viel uit. Leslie ging los op de viva en werd uiteindelijk 12e! Dat was wel het beste resultaat van ons team denk ik.
Patrick gefeliciteerd, grandioos constant gereden, zeker voor je eerste regenrace. Volgende race staan wij er weer bij op het podium
Topscooter was ook zwaar genieten, de enige domper voor mij was eigenlijk het klote weer de hele dag, maarja me ogen zaten dicht, dus ik zag er verder weinig van O-)
Beresnel, ik heb er nog 1 gezien die lelijker was. Het was een of andere kale vent, ook met een Polini paraplu en hij stond de hele tijd aan het hek, voor andere mensen, te irriteren met ze paraplu zodat die anderen het niet konden zien
En als laatste nog wezen chinezen in Staphorst met Kees van Dijk, Benjamin, Valentino, Michael, Joor, Fabian, Fred, Inne, Jeroen, Leslie en mezelf. De Chinees stond op ze kop, we hebben gezongen voor Valentino ze verjaardag (die in december is) en als toetje kreeg hij ook nog sterretjes in ze ijsje!! Goede afsluiting van de dag dus. 23:30 thuis, brak, gaar en nu op me werk aan het uitrusten van een heerlijk weekend.