Race 6 Staphoerst

Advertisement - register to remove this

Jaja, ik zal aanwezig zijn uiteraard. Het wordt nog hard sleutelen want die tegenvallende resulaten zijn nogal saai denks:'(
Ik heb er zeker wel zin in iig dus het komt vast goed.

En voor koen...........er zijn meerdere sloten:rolleyes:
 
Kutzooi! Ik kan er weer niet bijzijn, moet dit keer enqueteren in Leiden over 'vrijetijdsbesteding' :S:S:S

kutschool...:p

*edit* : Ik ga wel vragen of ik mag Enqueteren in Staphorst ipv in Leiden :D
 
Originally posted by Pronk
Kutzooi! Ik kan er weer niet bijzijn, moet dit keer enqueteren in Leiden over 'vrijetijdsbesteding' :S:S:S

kutschool...:p

*edit* : Ik ga wel vragen of ik mag Enqueteren in Staphorst ipv in Leiden :D
idtje pronkster, staphorst is altijd een groot evenement met veel mensen.

enne, is dat lekker een kutschool? :p
 
Originally posted by Gomer_pyle
Ik ben er een keer niet bij, ben op vakantie.

Zonde van de punten...

Zal de Mystery coureur dan maar gaan gieren?

joor.jpg
 
Als het over staphorst gaat zeg dan gewoon of je komt of niet Balk, imo heb je geen hol met de SOBW races te maken. Je bent alleen 1 of 2x komen kijken. GP rijd tenminste nog, dus die mag een topic verpesten :X Ik zie mezelf ook wel als vaste toeschouwer onderhand (niet dat ik daardoor recht van spreken heb, maarja ik doe gewoon alsof). Ik ben er iig weer, en de Sonic gaat mee als reserve machine voor als er echt iemand de plomp ingaat of niet GP? :D
 
Originally posted by Mol
Als het over staphorst gaat zeg dan gewoon of je komt of niet Balk, imo heb je geen hol met de SOBW races te maken. Je bent alleen 1 of 2x komen kijken. GP rijd tenminste nog, dus die mag een topic verpesten :X Ik zie mezelf ook wel als vaste toeschouwer onderhand (niet dat ik daardoor recht van spreken heb, maarja ik doe gewoon alsof). Ik ben er iig weer, en de Sonic gaat mee als reserve machine voor als er echt iemand de plomp ingaat of niet GP? :D

Is goed hoor. ik zal hem van de week wel effe fatsoeneren.
 
Originally posted by Mol
Als het over staphorst gaat zeg dan gewoon of je komt of niet Balk, imo heb je geen hol met de SOBW races te maken. Je bent alleen 1 of 2x komen kijken.

Daarom mag ik nog wel posten :)?

Ik ga kijken, of ik met iemand meerijden kan. In dat geval ben ik er, anders niet :). Ik ben gewoon afhankelijk van anderen :'( zo simpel ligt het...en niet anders.
 
Originally posted by Sander
Daarom mag ik nog wel posten :)?

Ik ga kijken, of ik met iemand meerijden kan. In dat geval ben ik er, anders niet :). Ik ben gewoon afhankelijk van anderen :'( zo simpel ligt het...en niet anders.

je kan ook zeggen. Ik leen de bak van me ouders en neem iedereen mee :eek:
 
Staphoerst!!!?? o je bedoelt Stappen (met een) Hoer!! enne niks zeggen he Sst ? :)

of je scoot loopt als een ...., ben benieuwd Dani of je nu echt gaat Vlammen!
 
Back
Top