Race 6 Staphoerst

1 of andere wheely king ofzo , hing een poster in nw weerdinge (pottendijk) ...

ik heb de scooter denk ik weer op het juiste vermogen (hij rijdt igg beter) dus kom lekker ff hoertjes kijken in Stopworst!

Originally posted by Niels
13.00uur: Wedstrijd: 25 min.
13.00 Derbi Supernerdklasse
13.27 St.Scooterklasse B
13.54 St.Scooterklasse A
14.21 Sportklasse B
14.48 – 15.08 Pauze / Stuntteam
15.08 Sportklasse A
15.35 Formuleklasse
16.02 Bridgestone Topscooterklasse
16.29 Kicxstart Expiklasse

heefd er iemand een idee wie of wat het stunteam inhoud?

niels jong, ik weet dat je het er neer zet om mij te pesten maar lees eens voor de gein scootin' ??? als het zoon nerd klasse is? waarom rijd vincent @ arkel dezelfde tijden als kervin ???

maarja ik zal me niet opwinden erover ...

:P

achja vind ik weer een zwak argument, ik denk dat de peekaas niet verschillen , misch dat topscooter zelf nog wat meer heeft... maarja met jullie scooterfreaks is het tog een eindeloze en zinloze discussie

Originally posted by Sander
Ole!, goeie zaak! gaat het dit seizoen ook nog zover komen, dat je een keer op een scooter gaat zitten + rondvlammen? Of vind de dokter dat nog niet zo'n puik plan?

Ik vind et zelf nog nie zo'n puik plan. Gewoon nog veel te moe. Ik doe ff rustig aan en ik ga et in Wemeldinge weer proberen.

Originally posted by joop timmer
niels jong, ik weet dat je het er neer zet om mij te pesten maar lees eens voor de gein scootin' ??? als het zoon nerd klasse is? waarom rijd vincent @ arkel dezelfde tijden als kervin ???

maarja ik zal me niet opwinden erover ...

:P

Vincent: 45.632
ik: : 43.614

joop ik weet niet hoe jij de tijden ziet:)

Ik hoop dat je weer de 100 punten pakt @ stap:)

Oke hier een met rollekes erin.
FF snel gemeten vanmiddag en run getrokken ,had geen tijd om hem fijn te stellen,zoals je ziet stond ie te arm.

keessiestap1.jpg

-:--:--:-

Originally posted by Valentino...
Oke hier een met rollekes erin.
FF snel gemeten vanmiddag en run getrokken ,had geen tijd om hem fijn te stellen,zoals je ziet stond ie te arm.

-:--:--:-

wooow ruilen van blok?:D

Back