Race 6 Staphoerst

Ze hebben elk jaar toch wel iets in staphorst te laten zien. Altijd is er wel een demo in de pauze, vorig jaar nog die sjezerts:)

En Joop.......waarom hap je toch zovaak op de dingen die mensen zeggen|(

Originally posted by joop timmer
niels jong, ik weet dat je het er neer zet om mij te pesten maar lees eens voor de gein scootin' ??? als het zoon nerd klasse is? waarom rijd vincent @ arkel dezelfde tijden als kervin ???

maarja ik zal me niet opwinden erover ...

:P

hahha, joop het was maar een grap uiteraard... maar als Kerv niks gaat bij verdienen, wie dan wel? leloy ofzo? :D ohnee, die mag niet komen :)

Originally posted by mhr#27
Ik hoop dat ik op tijd een nieuwe krukas kan regelen, want die is overleden in Valkenswaard.

Aiii... dat heb je als je Niels voorbij gaat heh... :p

Succes i.i.g. aan reserve cilinders kom je in ieder geval niet tekort! ;)

oooh nouja ik heb de tijden niet nagekeken maar ik las het in de scootin'.... maarja, ik weet niet waarom ik zo gauw hap maar ik wist ook wel dat het een (flauwe) grap was, ik ken niels nu wel een 'beetje'...

edit* dat ik zo vaak hap komt denks omdat ik vaak zeg wat ik er van denk.... mischien moet ik maar in de politiek gaan :W

\die show die ze vorig jaar @ staphorst hadden was wel vet jongs... wheelyende supersport.... dat waren tog allemaal wheely-kings komt er nu maar 1 ???? :D

Originally posted by joop timmer

Dat ik zo vaak hap komt denk ik, omdat ik vaak zeg wat ik er van denk.... mischien moet ik maar in de politiek gaan !! ??

Ja Jopie for president!!!!

anders mischien op t.v. gaan qouten, een beetje op z'n Johan Cruyf's. (een goal is pas een goal as tie erin zit!!)

ik denk omdat ik denk!! :)

HPIM0947.jpg

Hopelijk is deze actractie er weer})

Originally posted by Beresnel
Ja Jopie for president!!!!

anders mischien op t.v. gaan qouten, een beetje op z'n Johan Cruyf's. (een goal is pas een goal as tie erin zit!!)

ik denk omdat ik denk!! :)

hahaha maar dan GEEN voetbal! Dan ga ik wel de GP doen als verslaggever :D zijn die ook niet zo saai meer (als ze dan een keer op ned worden uitgezonden :rolleyes: )

Originally posted by mhr#27
Ik hoop dat ik op tijd een nieuwe krukas kan regelen, want die is overleden in Valkenswaard.
Ik heb er nog 2 liggen O-) PM maar indien je interesse hebt :p

jongens, jongens, jongens... wat lopen jullie weer op elkaar te zeiken..
ik dacht dat marijke, lydia en ik hier de enige dames waren, maar jullie lijken net een stelletje ongestelde wijven!! :D

David.. leuk dat je weer komt!! :D

See you @ the inschrijving :D

circuit layout

Hé mensen,

Heeft er iemand meer gegevens van het circuit, over lay-out lengte´s etc.
Er staat op de SOBW site namelijk een andere lay-out dan op scootertuning.net.

Laat alle info maar komen,

Alvast bedankt,

Patrick, (AKA the driver)

na de start direct een klote chicane , dan een stropak die precies midden in de bocht ligt , dan oppassen voor de sloot , dan een bochten stukkie met banden , dan heuvel op en dan ben je weer rond .....

Back