Race 6 Staphoerst

joop timmer said:
ja oke dat speelt ook mee... maar tog jullie kunnen je vermogen vloeiend op de baan krijgen... wij moeten hakken :p
das juist omgedraaid vriend.. een scooter grijpt altijd aan. Een schakel kan je nog te hoog in versnellingen/ op koppel rijden..
 
als de gearing goed is kun je met een schakel denk ik best leuk in de regen rijden...

het nadeel van de scooter is dat je of wel of geen aandrijving hebt , een schakel kun je op lager toeren wel door laten lopen.....
 
dani said:
klopt absoluut! komt omdat onze brommers niet achteruit gaan :D

dit snap ik dan net weer niet helemaal...


maarja jullie hebben wel gelijk dat je bij een scooter niet makkelijk laag in toeren rijd en hij dus gauw de neiging heeft om zich eronderuit te trekken. MAAR is het dan niet 'gewoon' een kwestie van lichtere trekveertjes erin zetten waardoor hij vroeger aangrijpt? of komt hij dan helemaal niet meer op toeren?
 
ja kan mij niet wijs maken dat een scooter meer toeren gaat draaien door lichtere trekveertjes erin te zetten... ik bedoel zwaardere (die dus later aangrijpen) dan wel maar bij lichtere (bedoel ik dus zwakkere, die eerder aangrijpen) no way!
 
Je zou voor de gein eens moeten rijden op zon ding in de regen joop.
Ik denk dat dat errug tegenvalt.

-:-




joop timmer said:
ja kan mij niet wijs maken dat een scooter meer toeren gaat draaien door lichtere trekveertjes erin te zetten... ik bedoel zwaardere (die dus later aangrijpen) dan wel maar bij lichtere (bedoel ik dus zwakkere, die eerder aangrijpen) no way!
 
brokke = dokken :W wahahahaa

maar ff terzijde... weet iemand een mail adres of iets van niemand minder dan: Rik van Rijssen? of zit hij ook op het forum?
 
joop timmer said:
brokke = dokken :W wahahahaa

maar ff terzijde... weet iemand een mail adres of iets van niemand minder dan: Rik van Rijssen? of zit hij ook op het forum?

Hoezo,

Is die van kervin niet snel genoeg dan?
:)
 
joop timmer said:
maar ff terzijde... weet iemand een mail adres of iets van niemand minder dan: Rik van Rijssen? of zit hij ook op het forum?
heeft geen inet, en zit ok niet op t forum. :)
 
Niels said:
idd, waar was mr. EGT?

Tja wat kleine probleempies ensow, schoot niet echt op allemaal iig :(

Verder ook nog niets aan scoot gedaan sinds Valkenswaard, binnnenkort ff proberen tijd ervoor vrij te maken, moet wat meer power uit komen. Wemeldingen ben k er trouwens ook niet vanwege me werk, dus 3 juli op Emmen wordt waarschijnlijk weer de 1 volgende race voor mij...
 
Back
Top