Race 6 Staphoerst

@Joel:

Nee dit keer was het ikzelf die hem zo had afgesteld.
's Ochtends veel te weinig toeren en veel te rijk.
In de kwali armer gegaan wat wat hielp en in de race lichter op de rollen,maar blijkbaar iets te licht,dit kwam ook mede doordat de pijp in de race wel op temp. kwam, en 's ochtends niet(400gr en 650gr).
Desondanks loopt het dan toch nog wel.
In wemeldinge zou het moeten lukken.:)

-:-
 
Valentino... said:
@Joel:

Nee dit keer was het ikzelf die hem zo had afgesteld.
's Ochtends veel te weinig toeren en veel te rijk.
In de kwali armer gegaan wat wat hielp en in de race lichter op de rollen,maar blijkbaar iets te licht,dit kwam ook mede doordat de pijp in de race wel op temp. kwam, en 's ochtends niet(400gr en 650gr).
Desondanks loopt het dan toch nog wel.
In wemeldinge zou het moeten lukken.:)

-:-

Ok, dat verklaart een hoop. De topklasse had bij de race natuurlijk geen regen meer. Hopelijk blijft het droog in wemeldinge. (Of juist niet ;) )
 
Joël said:
Ok, dat verklaart een hoop. De topklasse had bij de race natuurlijk geen regen meer. Hopelijk blijft het droog in wemeldinge. (Of juist niet ;) )
Volgens mij hoopt Niels een beetje op regen, is bij uitstek de Regenrijder!

Niels the Rain Man!
 
Beresnel said:
Volgens mij hoopt Niels een beetje op regen, is bij uitstek de Regenrijder!

Niels the Rain Man!

En de scooter blijft ook een stuk koeler met die regen... je hebt dan in feite een soort semi-waterkoeling.

Dusseh, regendansje dan maar? ;)
 
Wat ik van een hoop topscooter rijders hoorde, tenminste een hoop :p is dat het asfalt ultiem goed was en daarom de grip zo uitstekend. Dus reken er maar niet op dat je op elke baan zulke grip hebt in de regen. Tenminste als de topscooter coureurs te geloven zijn dan!
 
Ik weet ook niet waar het aan lag, maar grip was er genoeg naar gelang de toestand van de baan.
Ik snap er zelfs nu nog niets van, mijn verwachtingen waren anders.
 
#94 said:
Ik weet ook niet waar het aan lag, maar grip was er genoeg naar gelang de toestand van de baan.
Ik snap er zelfs nu nog niets van, mijn verwachtingen waren anders.

precies patrick.
 
ja kon veeeeel harder gaan als ik gedacht had in de regen, alleen met het insturen van de snelle bocht naa het rechte stuk langs de sloot brak hij achter steeds uit... net als de flauwe bocht na dat hoeki erop..

maar voor een scooter is het veeeel makkelijker rijden in de regen dat weet ik wel haast zeker!
 
gewoon volgas geven , doen de topscooters ook wel , en daar ligt het vermogen gelijk aan de supermotard ongeveer......
 
joop timmer said:
ja kon veeeeel harder gaan als ik gedacht had in de regen, alleen met het insturen van de snelle bocht naa het rechte stuk langs de sloot brak hij achter steeds uit... net als de flauwe bocht na dat hoeki erop..

maar voor een scooter is het veeeel makkelijker rijden in de regen dat weet ik wel haast zeker!


Dan mag jij een x met mn topscooter in de regen rijden! dan wil ik het nog een keer horen wat je hierboven zij
 
Mol said:
Wat ik van een hoop topscooter rijders hoorde, tenminste een hoop :p is dat het asfalt ultiem goed was en daarom de grip zo uitstekend. Dus reken er maar niet op dat je op elke baan zulke grip hebt in de regen. Tenminste als de topscooter coureurs te geloven zijn dan!

Grip was goed! Ik wou vallen maar, ik viel gewoon niet
 
Ik denk dat dat eerder andersom is.

-:-


joop timmer said:
ja kon veeeeel harder gaan als ik gedacht had in de regen, alleen met het insturen van de snelle bocht naa het rechte stuk langs de sloot brak hij achter steeds uit... net als de flauwe bocht na dat hoeki erop..

maar voor een scooter is het veeeel makkelijker rijden in de regen dat weet ik wel haast zeker!
 
Scooters hebben ook veel kleinere bandjes en de houding is gewoon niet zo ideaal als met een SM.. Denk dus dat een scooterrijder het moeilijker heeft om overreind te blijven..
 
Het grootste verschil is toch wel de koppeling en de aandrijving te behouden door een versnelling hoger te zitten dan ideaal. Dat zijn dingen die je niet met een topscooter kunt doen. Het valt mij iig vies tegen om met een topscooter vloeiend in de regen te kunnen rijden.
 
Ik moet Kees binnenkort maar eens hoop toespreken in zn shoppa want dit schiet niet erg op natuurlijk :p

Niels , ik ben zo trots op je...! :love:
 
joop timmer said:
maar voor een scooter is het veeeel makkelijker rijden in de regen dat weet ik wel haast zeker!
klopt absoluut! komt omdat onze brommers niet achteruit gaan :D
 
Back
Top