@ erwin, echt jammer dat je stopt, maar dat wist je al
@ xearo, heb je extra levens verzekering afgesloten?? 13T met een CCT is bijna zelf moord als je een niet goefende 2wd rijder bent. Standaard zijn die dingen al moeilijk te berijden, met een 13T helemaal!
dat is iets te positief, je kan er wel mee boven de 100 halen, maar dan moet je wel naar de brushless techniek... Bovendien is t niet echt fijn rijden met zo een auto boven de 100..
Tja het is gewoon niet meer leuk als er met elke keer rijden wel iets mis gaat :'( Vind het zelf allemaal ook erg zonde, en er komt zeker weer een andere als ik in de wat rijkere dagen zit
heb net me cct opgehaald. accu hangt aan de lader.... ding loopt echt soepel... tip top in orde, paar spurs en pinions erbij en paar setjes banden...over kwartiertje kan ik me eerste run maken, met standaard motor :S dalik maar eens naar duitsland, mooie zender en goede regelaar scoren
Is wel een leuke regelaar, lekker klein en waterdicht.
Niet echt geschikt voor wedstrijden maar ag..
Ik heb hem 2e hands gekocht voor 20 euries.. Werkt perfect.
Trouwens ALTIJD minimaal 1 turn boven de limiet van de regelaar blijven, dus bij een 11 turns regelaar maximaal een 12 turns motor...
Nog beter is natuurlijk een No-Limit regelaar, die geeft ook meteen wat meer amps
Die regelaar is best oke, maar zorg er voor dat hij zoveel mogelijk koeling krijgt. Ik heb m zelf ook gehad, best leuke regelaar, hij kan alleen absoluut niet tegen race gebruik, dan wordt hij meteen super warm. (spreek uit ervaring) Voor de rest een goede regelaar. Een 17 of 19 turns motor doet t ook erg goed op je CCT..We willen natuurlijk straks wel foto's zien
overigens wel cool om dan een x op een echte baan te gaan knallen Gouda ofzo? :X
met standaard motor gaat ie goed hard. al te hard voor hier in de straat eigenlijk. en die motor is 34T. maandag of dinsdag ff regelaar ophalen.
heb gister ook een budget accu gescoord. conrad huismerk, 2000mAh nicd. voor maar 9euro kijken wat die accu doet, misschien dat ik er meerdere van haal. mooi land dat duitsland, kwa modelbouw zitten de prijzen daar een stuk lager.
kijk voor de grap eens bij www.hopf-shop.de daar heb je goede en goedkoper accu's.. Sommige moet je wel zelf solderen, maar daar heb je dan ook wel wat voor.Bijvoorbeeld Intersect 3800 mah batterijen, whoei :W daar kan je met een standaard motor gewoon ruim een half uur mee knallen })
Standaard motortje is overigens 27 turns, als je het over een mabuchi of johnson hebt tenminste. Maar weet niet zeker of die er in passen ( weet eigenlijk wel zeker dat ze niet passen ) Ik heb anders nog wel een tamiya stock 23T voor je liggen... Lekker veel trekkracht en een behoorlijke top..
Dat is dezelfde motor die ik er in had bij t dagje pkracing.. })