This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

R&BK Sprint SONICS!!

chill zo je eige bank ging het maar altijd zo, bank komt binne, alles in elkaar plure en wat afstelle en al meteen zo'n score waar je bek van open valt komt cker goed metdeze sonics
 
Zo wij zijn zondag natuurlijk ook in Meppel geweest. We waren met 1 sonic ivm tijdnood! Maar ondanks de tijdnood gelukkig nog kunnen komen en alvast een beetje aan de scooter kunnen wennen. Bob en ik hebben samen op de sonic gereden.

We hebben een leuke tijd van 7,11 neer kunnen zetten en daarmee was ik dus 3e geworden van de scooterspecial. Maar helaas voor de start van de finale hadden we een bezine probleempje wat we niet optijd op konden lossen. Enkele seconde later was er weer leven in de sonic maar ik mocht helaas niet meer meedoen.

mja ondanks alles zijn we blij met het resultaat. We gaan nog een hoop oefenen. Vooral het starten ging nog niet vlekkeloos en een reactie tijd van 0,15 kan altijd beter! We hopen er 5 mei weer bij te zijn met 2 sonics

foto's
http://www.mijnalbum.nl/Album=G7YYB6HP

gr. mark
 
Erg jammer dat je carb bleef over lopen. Anders zat er zeker een podiumplaat in! Tot de volgende sbo sprint.
 
Hehe,

nu weet ik ineens weer waar ik je velg had gezien
En nu kan ik me ook iets inbeelden bij je testbank wat je vertelde

Chill testhok.
Suc6 5mei maar daar heb ik alle vertrouwen in :winner:
 
Zag er goed uit in Meppel. Vroeg me heel de tijd af of die wel goed koelde met die radiateur achter het zadel?
 
hij is lucht gekoeld hoor haha
koelde goed. We sprinten ook bij weinig graden! op de bank had die het meest vermogen bij weinig graden. Ging weg met ong 32 graden en toen ik dat pokke ent aan het terug lopen was zat die nog onder de 50 graden. goede koeling heb je ook niet nodig is maar 150 meter.

mark
 
tja nog nooit wat fout gegaan dus we blijven lekker zo door gaan. We wil hem ook express niet te hoog hebben ivm vastlopers en die koeling hadden we ook nog nooit getest of het op straat goed koelde. Maar die koeling werkt perfect en het ziet er nog vet uit ook. aan de voorkant zo min mogelijk gewicht
 
Last edited:
zo, ik heb ook een leuke dag gehad.
helaas iets mindere tijden gereden als mark.
volgens mij had ik een keer 7.4 en 7.5
verder jammer dat de finale niet doorging voor de sonic.

wat er nu nog moet gebeuren:
veel starts oefenen
2e sonic afmaken
maar kleine probleempjes verhelpen

ik heb iig al zin in 5 mei :d
 
Ding gaat idd wel goed hard. Top 8 zit er volgende meeting denk ik ook wel weer in. Met wie van jullie 2 heb ik eigenlijk staan praten bij mijn scooter? Bob of Mark en een vader :+?
 
Zo was gezellig dagje!
Hopen dat het de volgende keer beter gaat met starten, etc
succes met de 2de opbouwen,
kom binnenkort eerst banken dit kan niet langer
 
Lekker :~ mMmmmmhhh al die toepassingen om gewicht te besparen enz = :winner: leuk project volg em al een tijdje...ik wou je wat vragen ivm voorrem?! hoe heb je dat gefixed ivm die remhendel ( rempotje )... suc6 verder :W

Grtz Robby