R&BK Sprint SONICS!!

aardig hard :P!...

maar hoe weet je dat je hier het halve seizoen mee hebt gereden? Neem aan dat als je zon cilinder eraf haalt dat je gelijk zorgt dat hij voor elkaar is en niet weer erop zet + rijden....?
 
Omg Rick,

Wat een groef! Is dit nou in het compressie vlak? of onder de spoelers?

/Edit aan de andere posts te zien in je compressie vlak... dus idd wat tha zippa ook al zegt lage compressie positief?

Btw check je hotmail eens...:*


egt bizar mooi man !!!! heb je je velgen oflaten daaien ofzo?
groetjes dirk

Lezen... staat in de tekst...
 
Groeven zijn hip:P *denkt terug aan mijn oude beuk 6T8P

Komt binnekort weer keer langs want bouw ik ga die klaptemeijer rox nog weer keertje opbouwen:*

En ff kijken wat de vorderingen zijn hea!
 
haha vet hoor rick, zometeen ook maar eens even de schroevendraaier en de hamer pakken:+
wel apart dat het dan nog zo loopt he.
ik zie je binnekort wel weer:)
 
Ik voel weer een handel opkomen in 2ehands speed cilinder met groevenO-)


Vet dat een cilinder toch nog zoveel vermogen kan afgeven!
 
aardig hard :P!...

maar hoe weet je dat je hier het halve seizoen mee hebt gereden? Neem aan dat als je zon cilinder eraf haalt dat je gelijk zorgt dat hij voor elkaar is en niet weer erop zet + rijden....?

Als hij de avond voor een SBO sprint vast peert weet je dat snel genoeg :P. Opstaande alu weggeschuurd nieuwe zuiger er in een weer gaan met dat ding..

Oorzaak was trouwens een gebroken zuigerveer..

@Erik: die van killian die was volgens mij 3x vast gelopen voor ik hem kocht :D, die cilinder is dit jaar ook nog mee gesprint :)
 
Als hij de avond voor een SBO sprint vast peert weet je dat snel genoeg :P. Opstaande alu weggeschuurd nieuwe zuiger er in een weer gaan met dat ding..

Oorzaak was trouwens een gebroken zuigerveer..

niet eens heel de cil opgeschuurt? :+

het knande nog hard genoeg dus lekker zo laten denks. maar dat het meer vermogen geeft denk ik niet, of hebben de andere 2 sonicjes ook zo'n groeven?:W
 
niet eens heel de cil opgeschuurt? :+

het knande nog hard genoeg dus lekker zo laten denks. maar dat het meer vermogen geeft denk ik niet, of hebben de andere 2 sonicjes ook zo'n groeven?:W

dat is minder weerstand he ..

of aerodynamisch :D


het zal volgend jaar weer hard moete gaan toch :+
 
Back
Top