Hebt ook altijd superfoto`s jij he!
Onder welke ligt nou dat rt blokje? En heb je misschien een foto van de achterstaaf van de kevlar zip? Ben wel benieuwd wat ze ermee bedoelen dat dat niet lang goed zal gaan-:-
Kom wel een babbeltje maken @heerenveen!
Hoe is het met het nieuwe blok?
Pepijn heeft toch een speed blok erbij gekocht, of heb ik dat verkeert begrepen?
echt 3 vette zipjes mannen!
alleen snap nu ook wat jordi bedoel over die achter staaf. lijkt net of die zip gewoon veert van achteren op dat filmpje. kan zijn dat het erger lijkt dan het is maar ik zou er togh ff naar kijken.
Heb je niet een hele duidelijke foto van de ophanging? Had vorig jaar ook een gekke constructie/staaf, geloof niet dat dit veel gekker kan zijn
De Kevlar kap zit vast op 2 punten aan de voorkant. Aan de achterkant waar er ook niet op gezeten word zitten geen bevestigingspunten, vandaar kan het best zijn dat je de kap iets ziet bewegen. Doordat het één kap is en verder goed vast zit zie ik geen problemen, heb aan elkaar getywrapte zipjes gezien bij de sbo welke 100x minder degelijk in elkaar zitten.
Zoals JobJan eerder al aangaf, veiligheid gaat boven alles anders zou er ook niet gereden worden.
@ChrisR/fredmotoren, van wie is dat account eigenlijk (Thomas?)
JobJan heeft inderdaad het blokje aangeschaft, ben benieuwd of het ook een beetje rijd.
Is mijn account, maar tho gebruikt m ook.
Ben benieuwd wat dat blok gaat doen, op de vario.
is dat newid z'n blokje ofwat?
Roterend :love: Als je nog wat tips moet hebben dan moet je me maar een keer pm of aanspreken op de sprint