Ik kan als ik de vlotter omhoog houd er geen licht doorblazen dus lijkt me wel. Nee benzinekraan is habdmatig.Hij mag daar zeker geen benzine terug spuiten . dicht de vlotternaald wel goed af , het lijkt of hij verzuipt van de benzine , dan loopt hij een tijdje goed , tot de carb overstroomt , en de motor verzuipt . heb je een vacuüm gestuurde benzinekraan op je tank
Geprobeerd maar zonder resultaat als hij aangaat loopt hij ff en valt stationair uit en als ik gas geef ook. Ik heb er ook een fragment van maar kan die hier net sturen.Dan zou ik is proberen , hem te starten met de benzine kraan dicht , en als hij loopt , telkens voor een paar seconde open te doen , als de motor zeg 1 min loopt . Zo voorkom je eventueel overlopen van de vlotter kamer
ff op een ander platform (youtube) zetten en dan hier linken.Geprobeerd maar zonder resultaat als hij aangaat loopt hij ff en valt stationair uit en als ik gas geef ook. Ik heb er ook een fragment van maar kan die hier net sturen.
Ga ik nu doen!heb je het vlotter niveau al eens gecontroleerd , dat kun je doen met een doorzichtig slangetje op de vlotter aftap nippel , en dan de schroef open te draaien.
heb je het vlotter niveau al eens gecontroleerd , dat kun je doen met een doorzichtig slangetje op de vlotter aftap nippel , en dan de schroef open te draaien.
TopHier een schets van de hoogte , zou dus redelijk goed moeten zijn , mag iets hoger.
Zou dit het probleem kunnen zijn?
doe ik vanmiddag, bedankt voorAls het niveau te laag is , zou dat wel eens kunnen , dan zuigt hij als je gas geeft teveel lucht , door de remlucht sproeier .
Je zou het moeten testen , het niveau geven ze expliciet op deze hoogte aan.
maakt het nog uit dat het niet dezelfde carburateur is? (niet de "fietsbel" die ik bedoelde trouwens)Hier een schets van de hoogte , zou dus redelijk goed moeten zijn , mag iets hoger.
Op internet staat ook vaak 1 a 2 mm onder het pakkingsoppervlakmaakt het nog uit dat het niet dezelfde carburateur is?
in Arie's schets staat ie er 6,5 mm bóven..Op internet staat ook vaak 1 a 2 mm onder het pakkingsoppervlak
ik ga meteen eens even kijken naar deze stand bij m'n Kymco nu ik transparante slang heb liggen.vergissing van mijn kant ging van de Chinese carb uit , maar je hebt hem nu al bijgesteld naar die 2 mm onder de rand begrijp ik , van je foto , dan zou hij zo goed staan , heb je het al eens zo geprobeerd