Ik wil even een chekje voor mn quad

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

In de usermanual staat meestal een onderhoudsschema.
Hierop staat wat/wanneer vervangen of gecontroleerd dient te worden.

Verder als de Quad niet goed loopt altijd beginnen met het schoonmaken van de carburateur, controleren of je een goede vonk hebt en de kleur van de bougie bekijken mochten de sproeier(s) niet meer origineel zijn.
Indien het een 4-Takt betreft kleppen nakijken en eventueel bijstellen indien nodig.
Betreft het een 2-Takt, het membraan nakijken.
 
@Quadbeuner

Welkom op het forum. Probeer je vragen zo duidelijk mogelijk te stellen, en zo te zien aan je topics is het handig om even je problemen in 1 topic te houden, want je maakt nu topics aan met dezelfde soort vragen die beter beantwoord kunnen worden als het hele verhaal duidelijk is.

Ook helpt het om goed uit te leggen wat je hebt gedaan om al het probleem op te lossen. Hele simpele dingen zijn namelijk goed te googlen, en als je dan er niet uitkomt helpen we je graag verder.
 
Ik heb de cabrateur los aleen er zit een schroefje nog vast en die is verpulfd dus krijg ik niet los iemand tips ?
Welk schroefje zit vast
Post automatically merged:

En om je quad na te kijken zou ik sws beginnen met het wrrkend maken van het gas geven. Je moet je carb ff bekijken, goed schoonmaken sproeiers uitspuiten met perslucht of met een naaldje openprikken. Kijken of de benzine goed de vlotterkamer inloopt. En alle kanalen uitspuiten.

check ook of je benzine nog goed is en je dr goede mengverhouding hebt
 
Hoi,
Ik heb even hulp nodig. Wij mengen altijd de olie met de benzine en doen dat in de benzinetank. Maar er is ook naast de benzine tank een witte tank wat zou daar in moeten ?
Post automatically merged:

Welk schroefje zit vast
Post automatically merged:

En om je quad na te kijken zou ik sws beginnen met het wrrkend maken van het gas geven. Je moet je carb ff bekijken, goed schoonmaken sproeiers uitspuiten met perslucht of met een naaldje openprikken. Kijken of de benzine goed de vlotterkamer inloopt. En alle kanalen uitspuiten.

check ook of je benzine nog goed is en je dr goede mengverhouding hebt
De schroef van de gaskabel. Die wil ik eraf hebben omdat ik dan de cabr kan reinigen dat schroefje is dolgedraaid
 

Attachments

  • 20201108_115739.jpg
    20201108_115739.jpg
    271.1 KB · Views: 13
  • 20210322_154434.jpg
    20210322_154434.jpg
    248.4 KB · Views: 11
Last edited:
Hoi,
Ik heb even hulp nodig. Wij mengen altijd de olie met de benzine en doen dat in de benzinetank. Maar er is ook naast de benzine tank een witte tank wat zou daar in moeten ?
Post automatically merged:


De schroef van de gaskabel. Die wil ik eraf hebben omdat ik dan de cabr kan reinigen dat schroefje is dolgedraaid

Heb je al gezocht naar een werkplaatshandboek? Dat zou echt bijna al je vragen kunnen beantwoorden. En mocht je er een vinden, plaats hem ook even hier, dan help je ook iemand anders er misschien mee :)
 
Die hebben we niet

Sorry maar dan neem je echt niet de moeite om zelf te zoeken. Ja er is een werkplaatshandboek en aangezien je dus zelf geen enkele moeite doet om zelf te zoeken gaat dit topic dicht. Je mag mij een berichtje sturen als je het niet kan vinden op Google met welke keywords je zoekt dan wil ik je best op weg helpen maar enige inzet zelf is echt wel nodig.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top